Τετάρτη 11 Φλεβάρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 33
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΘΗΝΑ - ΑΝΤΙΡΡΙΟ
Διόδια με τιμές αεροπορικού εισιτηρίου

Η διαδρομή αυτή με επιστροφή, με ΙΧ, στοιχίζει 35 ευρώ μόνο για τα διόδια

Πανάκριβα πληρώνει ο ελληνικός λαός τις συμβάσεις «ληστείας» τύπου Ρίου - Αντιρρίου, που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ

Eurokinissi

Πανάκριβα πληρώνει ο ελληνικός λαός τις συμβάσεις «ληστείας» τύπου Ρίου - Αντιρρίου, που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ
Με τιμές... αεροπορικού εισιτηρίου είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν πλέον οι οδηγοί από την Αθήνα ως το Αντίρριο, λόγω της αύξησης των διοδίων στην Εθνική Οδό (μέχρι και 175% από τον περασμένο Σεπτέμβρη) και κατά 5% στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου (από την περασμένη Δευτέρα), που έθεσαν σε εφαρμογή οι ιδιωτικές κοινοπραξίες στις οποίες παραχωρήθηκαν τα έργα από τις κυβερνήσεις ΝΔ και ΠΑΣΟΚ! Είναι χαρακτηριστικό ότι η διαδρομή αυτή με επιστροφή με ένα ΙΧ στοιχίζει πλέον 34,69 ευρώ μόνο για τα διόδια!

Σημειώνουμε ότι από τη Δευτέρα η απλή διέλευση των επιβατικών ΙΧ αυτοκινήτων στο Ρίο - Αντίρριο διαμορφώθηκε στα 11,7 ευρώ, από τα 11,2 που ίσχυε έως τώρα. Για τα φορτηγά, ανάλογα με τους άξονες που διαθέτουν, οι νέες τιμές ξεκινούν από τα 18 ευρώ και φθάνουν τα 39,20 ευρώ. Για τα λεωφορεία, ανάλογα με τις θέσεις επιβατών που έχουν, οι νέες τιμές ξεκινούν από τα 27 ευρώ και φθάνουν τα 58 ευρώ.

Οπως ανακοίνωσε η ιδιωτική κοινοπραξία «Γέφυρα», «η σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της παραχωρησιούχου της Ζεύξης Ρίου - Αντιρρίου, παρέχει τη δυνατότητα στη δεύτερη να αναπροσαρμόζει κάθε χρόνο στις αρχές Ιανουαρίου τις τιμές των διοδίων διέλευσης για όλες τις κατηγορίες οχημάτων». Μάλιστα, παρουσιάζεται ιδιαίτερα προκλητική, προσθέτοντας ότι «προσεγγίζοντας όμως με αίσθημα ευθύνης τις συνέπειες του διεθνούς οικονομικού κλίματος, η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ συνειδητά παρέτεινε για ένα και πλέον μήνα την ισχύ των τιμών διοδίων της Γέφυρας "Χαρίλαος Τρικούπης" που ίσχυαν κατά το προηγούμενο έτος»!

Βέβαια, την προκλητική αυτή στάση τους την αντλούν από την πολιτική παράδοσης των οδικών αξόνων της χώρας σε δύο ουσιαστικά κατασκευαστικούς ομίλους, που συναποφάσισαν και ψήφισαν από κοινού η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ, μέσω των «συμβάσεων παραχώρησης», τύπου ΣΔΙΤ. Πρόκειται για μια πολιτική που οδηγεί κατευθείαν στην αύξηση της κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου, ενώ υποχρεώνει το λαό να χρυσοπληρώνει πολλαπλά τα έργα: Και για την κατασκευή και για τη χρήση.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν ολοκληρωθούν τα έργα στην εθνική οδό Αθήνα - Πάτρα (υπολογίζεται το 2012) κάθε χιλιόμετρο για ένα ΙΧ θα στοιχίζει 8 λεπτά με το ΦΠΑ. Δηλαδή με επιστροφή η διαδρομή Αθήνα - Αντίρριο θα στοιχίζει ούτε λίγο ούτε πολύ (με τη διάβαση από τη γέφυρα) γύρω στα 62 ευρώ, μόνο για διόδια!

Πρέπει να σημειώσουμε ότι το ΚΚΕ είναι το μόνο κόμμα, που όχι μόνο καταψήφισε τις ληστρικές αυτές συμβάσεις, αλλά διοργάνωσε και κινητοποιήσεις, απελευθερώνοντας για λίγες ώρες πολλούς σταθμούς διοδίων, καλώντας τους εργαζόμενους να παλέψουν για: Να καταργηθούν όλα τα διόδια. Να υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση χωρίς χαράτσια πουθενά. Δημόσιες, σύγχρονες φθηνές συγκοινωνίες και με δωρεάν ζώνη το πρωί. Μείωση των εισιτηρίων την υπόλοιπη μέρα. Υποδομές και έργα που πρέπει να αναλαμβάνει το κράτος, χωρίς να πληρώνει ο λαός.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ