Σάββατο 11 Απρίλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Στόχος οι ιδιωτικοποιήσεις και η ανταγωνιστικότητα

Με την επισήμανση ότι η κυβέρνηση έχει διαφορετική προσέγγιση και φιλοσοφία από το ΚΚΕ για το θέμα των συγκοινωνιών, ξεκίνησε την απάντησή του στην Επερώτηση ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Ε. Στυλιανίδης, ισχυριζόμενος ότι «ο κοινωνικός στόχος της πολιτικής μας είναι οι ποιοτικές μεταφορές για όλους, η προστασία των εργαζομένων και η προστασία των καταναλωτών, επιβατών».

Κατά τον υπουργό, η κυβέρνηση διαφωνεί τόσο «με τα κρατικά μονοπώλια όσο και με τα ιδιωτικά στον τομέα των μεταφορών» και θεωρεί ότι «η αποκρατικοποίηση ή η εξυγίανση σε άλλες περιπτώσεις διευκολύνει τον ανταγωνισμό και έχει ως αποτέλεσμα τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και το χαμηλότερο κόστος για τον καταναλωτή».

Αναφερόμενος συγκεκριμένα στην «Ολυμπιακή», ισχυρίστηκε ότι «όλα τα χρόνια που διατέλεσε κρατικό μονοπώλιο και κυρίως τις τελευταίες δεκαετίες πρόσφερε κακές και πολλές φορές πανάκριβες υπηρεσίες» και επιβάρυνε το Δημόσιο με «ανυπολόγιστες ζημιές». Ο υπουργός υπερασπίστηκε το ξεπούλημα της «Ολυμπιακής» και είπε ότι με την ιδιωτικοποίησή της θα υπάρξουν περισσότερα, φθηνότερα και καλύτερα δρομολόγια, νέες θέσεις εργασίας και αύξηση του τουριστικού ρεύματος.

Σχετικά με την ακτοπλοΐα, είπε ότι δεν ...εμπίπτει στην αρμοδιότητά του και ζήτησε να μην «ισοπεδώνουμε την αντίληψή μας για την ελληνική ναυτοσύνη, που είναι ένας κλάδος που μας έκανε περήφανους». Χαρακτήρισε, δε, θετική έκβαση την αποκρατικοποίηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.

Για το σιδηρόδρομο, είπε ότι είναι ένα «κοινωνικό μέσο μαζικής μεταφοράς», το οποίο με τα λάθη που έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις είναι χρεωμένο και αντιμετωπίζει σήμερα προβλήματα ρευστότητας.

Ο Ε. Στυλιανίδης, στην αναφορά του στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, είπε ότι ο στόλος ανανεώνεται συνεχώς και με την εφαρμογή του ενιαίου εισιτηρίου του ενός ευρώ διευκολύνθηκαν οι επιβάτες και έγινε πιο οικονομική η χρήση των συγκοινωνιών! Υπερασπίστηκε τα μέτρα που πήρε το υπουργείο πρόσφατα για τα ΤΑΞΙ, λέγοντας ότι δεν πρόκειται για αύξηση του κομίστρου, αλλά μέτρα που διευκολύνουν τη γρηγορότερη διαδρομή, αφού «μόνο εάν η ταχύτητα του ΤΑΞΙ είναι πάνω από 35 χιλιόμετρα την ώρα» θα χρεώνεται το αυξημένο κόμιστρο. Για τα ΚΤΕΛ, είπε ότι φέτος έγινε συμφωνία με τους ιδιοκτήτες για μηδενικές αυξήσεις στα εισιτήρια, ενώ, αναφερόμενος στις συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, ισχυρίστηκε ότι με αυτά «η πολιτεία αξιοποιεί τον ιδιώτη και όχι ο ιδιώτης την πολιτεία», αφού «αποκτούμε έργα, τα οποία, αν περιοριζόμασταν να τα κατασκευάσουμε με δημόσιες δαπάνες, θα χρειαζόμασταν 15 με 20 χρόνια».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ