Με τους μεγαλοεπιχειρηματίες του τουρισμού να ωρύονται ότι βρίσκονται ένα βήμα πριν την καταστροφή, επειδή αναμένεται να μειωθεί η τουριστική κίνηση και να προβάλλουν υπολογισμούς για απώλεια δεκάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας, ώστε να ενισχύουν τα «επιχειρήματά» τους για νέες παροχές, το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης παρουσίασε τη νέα καμπάνια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της, όπως και το σχετικό σλόγκαν παραμένουν ίδια με πέρσι, ενώ γίνεται προσπάθεια να εμφανιστεί η Ελλάδα ως φτηνή χώρα διακοπών. Το γεγονός παραμένει ότι δεκάδες εκατομμύρια ευρώ δημόσιου χρήματος διοχετεύονται σε προβολή που ευνοεί κυρίως τις μεγάλες μονάδες, καθώς συνδέεται με τα «ποιοτικά» χαρακτηριστικά που τις διέπουν. Το ΠΑΣΟΚ άσκησε κριτική διά μέσου της βουλευτίνας του Α. Γκερέκου, στη βάση ότι η καμπάνια δεν είναι εύστοχη.