Πέμπτη 24 Σεπτέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Συνεχίζονται οι διαγκωνισμοί

Και στον τομέα της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών («χάντλινγκ») στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, επεκτείνεται τώρα ο επιχειρηματικός «πόλεμος» που ξεκίνησε με αφορμή την εκτέλεση πτήσεων στις αποκαλούμενες «άγονες» αεροπορικές γραμμές με την αδρή κρατική επιδότηση.

Στις 6 Οκτώβρη 2009 λήγει η σύμβαση που έχουν οι «Ολυμπιακές Αερογραμμές» για την παροχή της υπηρεσίας αυτής στα συγκεκριμένα αεροδρόμια, ενώ η κυβέρνηση έχει ακυρώσει το διαγωνισμό για την ανάδειξη νέου αναδόχου. Με αυτά τα δεδομένα επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, σπεύδουν ήδη στην ΥΠΑ, ζητώντας να τους δοθεί άδεια για την παροχή της υπηρεσίας στο μεταβατικό στάδιο, μέχρι να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός.

Στο μεταξύ στα δικαστήρια οδηγείται η πολιτικο-οικονομική αντιπαράθεση που ξέσπασε μεταξύ της υπουργού Εξωτερικών Ντ. Μπακογιάννη και του Α. Βγενόπουλου της «Marfin Investment Group» (MIG), με επίκεντρο την εξυπηρέτηση των ιδιωτικών συμφερόντων στον κλάδο των αερομεταφορών. Με χτεσινή της ανακοίνωση η MIG χαρακτηρίζει «ατεκμηρίωτη και συκοφαντική» την αναφορά της Ντ. Μπακογιάννη περί εκβιασμού της από τη MIG και προαναγγέλλει προσφυγή στη Δικαιοσύνη.

Είναι ολοφάνερο ότι πίσω από τους πολιτικο-επιχειρηματικούς ανταγωνισμούς κρύβεται η επιδίωξη των δύο βασικών ανταγωνιστών «Olympic Air» του Α. Βγενόπουλου και «Aegean» του Θ. Βασιλάκη για κυριαρχία στην αγορά των αερομεταφορών, μετά την ιδιωτικοποίηση του ομίλου της «Ολυμπιακής».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ