Τις τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό και υποδομές, που μεταφράζονται σε καθυστερήσεις και λειψά δρομολόγια, φέρνει στη Βουλή το ΚΚΕ
EUROKINISSI |
Στην Ερώτηση σημειώνεται:
«Το τελευταίο διάστημα οξύνεται το φαινόμενο μείωσης του συγκοινωνιακού έργου από την Εταιρεία Θερμικών Λεωφορείων (ΕΘΕΛ) που εξυπηρετούν το λεκανοπέδιο της Αττικής.
Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται μεγάλη απόκλιση μεταξύ του προγραμματισμένου έργου από τον ΟΑΣΑ και του πραγματοποιημένου από την ΕΘΕΛ. Σε καθημερινή βάση παραμένουν ακινητοποιημένα οχήματα στα αμαξοστάσια και ανεπάνδρωτες βάρδιες σε τέτοιο βαθμό που να υπάρχει πλήρης αναντιστοιχία του θεωρητικού και του πραγματικού έργου.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι η καθημερινή ταλαιπωρία των επιβατών, όλες τις ώρες της ημέρας και κυρίως τις ώρες της αιχμής, που πηγαινοέρχονται στις εργασίες τους. Ο συνωστισμός των επιβατών, των λαϊκών στρωμάτων, μέσα στα λεωφορεία και γενικότερα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, εκτός της ταλαιπωρίας, συμβάλλει και στη διάδοση της "νέας γρίπης".
Βασικές αιτίες είναι συνδυαστικά η έλλειψη προσωπικού σε όλες τις ειδικότητες και ιδιαίτερα στην κίνηση (οδηγοί) και τεχνική υποστήριξη (τεχνικοί), η έλλειψη υποδομών στον τεχνικό τομέα, η καθυστέρηση προμήθειας ανταλλακτικών, αστοχία υλικών σε οχήματα πρόσφατων αγορών, η καθυστέρηση απόδοσης ανταλλακτικών από τις κατασκευάστριες εταιρείες εντός χρονικών ορίων εγγυήσεων και ο ελλιπής συντονισμός στον άξονα ΟΑΣΑ ΕΘΕΛ και ΕΘΕΛ ΑΜΑΞΟΣΤΑΣΙΑ.
Στον προϋπολογισμό για το 2010 δεν αναφέρονται τα απαιτούμενα κονδύλια για την υποστήριξη της δημόσιας αστικής συγκοινωνίας».
Με βάση τα παραπάνω, οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον αρμόδιο υπουργό «τι μέτρα προτίθεται να πάρει για τη βελτίωση του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου, αν και πότε θα γίνουν οι απαιτούμενες προσλήψεις τουλάχιστον 1.100 οδηγών και 250 τεχνιτών για να καλυφθούν οι ανάγκες του συγκοινωνιακού έργου».