Πέμπτη 4 Μάρτη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ - ΠΑΤΡΩΝ
Κυκλοφορία μετ' εμποδίων και με υπέρογκα χαράτσια

Οι οδηγοί της εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών και κινούνται με βήμα σημειωτόν και πληρώνουν πανάκριβα διόδια

Eurokinissi

Οι οδηγοί της εθνικής οδού Κορίνθου - Πατρών και κινούνται με βήμα σημειωτόν και πληρώνουν πανάκριβα διόδια
Βδομάδα τη βδομάδα μεγαλώνει η ταλαιπωρία των οδηγών που κινούνται στην Εθνική οδό Κορίνθου - Πάτρας. Από την περασμένη Τετάρτη άλλο ένα τμήμα της καταλαμβάνουν τα εργοτάξια και η κυκλοφορία διεξάγεται μόνο από μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Πρόκειται για τμήμα από το 162ο ως το 164ο περίπου χιλιόμετρο κοντά στα Καλάβρυτα, όπου γίνεται επέκταση του εργοταξίου το οποίο εκτείνεται από το 158ο χιλιόμετρο. Η κυκλοφοριακή αυτή ρύθμιση θα ισχύσει μέχρι τις 18 Απρίλη 2011! Σημειώνεται ότι από τις 19 Φλεβάρη η ίδια ρύθμιση έγινε και για τμήμα δύο χιλιομέτρων στο 150ό χιλιόμετρο του αυτοκινητόδρομου, στο ύψος του ποταμού Κράθη, όπου θα εκτελεστούν εργασίες κατασκευής νέας γέφυρας. Η κυκλοφοριακή αυτή ρύθμιση θα κρατήσει ως το τέλος Γενάρη του 2011.

Αξίζει να αναφέρουμε πως, παρότι αρκετά τμήματα της Εθνικής οδού Κορίνθου - Πάτρας έχουν καταληφθεί από εργοτάξια, με αποτέλεσμα η κίνηση να γίνεται στην κυριολεξία «μετ' εμποδίων», η ιδιωτική κοινοπραξία, με την ανοχή των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, εκμεταλλευόμενη τη σύμβαση παραχώρησης που ψήφισαν, μαζί και με το ΛΑ.Ο.Σ., όχι μόνο απαιτεί την πληρωμή διοδίων, αλλά πρόσφατα αύξησε πάλι την τιμή τους από 2% έως 5,3%, ύστερα από την τεράστια αύξηση μέχρι και 150% που επέβαλε το 2008!

Σύμφωνα επίσης με άλλη ανακοίνωση της κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός», λόγω εργασιών συντήρησης του ασφαλτοτάπητα στη συμβολή της Αττικής Οδού με την Εθνική Οδό στο ύψος του σταθμού διοδίων της Ελευσίνας, οι δύο λωρίδες κυκλοφορίας μεταφέρονται δίπλα στην κεντρική νησίδα, με αποτέλεσμα το Σημείο Εξυπηρέτησης Πελατών να παραμείνει κλειστό ως τις 23 Μάρτη.

Στο μεταξύ, παρά τις αντιδράσεις των κατοίκων, των τοπικών φορέων και των εργαζομένων, προετοιμάζεται να στηθεί νέος σταθμός διοδίων στο νέο δρόμο Σχηματαρίου - Χαλκίδας, παρά το γεγονός ότι ο δρόμος αυτός, που στοίχισε γύρω στα 50 εκατ. ευρώ, πληρώθηκε αποκλειστικά με χρήματα του ελληνικού λαού. Ο συγκεκριμένος δρόμος, όμως, έχει εκχωρηθεί, με βάση τη σύμβαση παραχώρησης, στον κατασκευαστή της «Ιονίας οδού», με σκοπό την είσπραξη των διοδίων για την πληρωμή της κατασκευής της «Ιονίας οδού». Με τον τρόπο αυτό μεταφέρεται για άλλη μια φορά το κόστος στις τσέπες των εργαζόμενων.

Μόνη λύση είναι να ξεσηκωθεί ο λαός και να απαιτήσει την κατάργηση όλων των διοδίων, την ελεύθερη κίνηση σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο χωρίς να πληρώνει χαράτσια και να σταματήσουν τα δημόσια έργα να μετατρέπονται σε εμπόρευμα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ