Τετάρτη 16 Φλεβάρη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 27
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ (ΠΑΣΟΚ - ΛΑ.Ο.Σ.)
Ζήτησε ποινικοποίηση όσων αγωνίζονται

Την αυστηρή εφαρμογή των νόμων σε όσους αγωνίζονται ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική της κυβέρνησης ζήτησε ο Πέτρος Τατούλης, περιφερειάρχης Πελοποννήσου, που εκλέχτηκε με τη στήριξη του ΠΑΣΟΚ και του ΛΑ.Ο.Σ., κατά τη διάρκεια συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου προχτές στην Τρίπολη. Συγκεκριμένα, ζήτησε από το κράτος και τα θεσμοθετημένα όργανα να επέμβουν σε όσους αγωνίζονται για την κατάργηση των διοδίων, την κατάργηση των χαρατσιών στα νοσοκομεία, προχωρούν σε συμβολικές καταλήψεις σε δημόσιους οργανισμούς και κτίρια.

Μάλιστα, στο κλείσιμο της συνεδρίασης, πρότεινε - αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με τις συνεχείς αυξήσεις στα διόδια - να επιμηκυνθεί ο χρόνος της σύμβασης παραχώρησης των δρόμων προς τις κατασκευάστριες εταιρείες με αντάλλαγμα οι τελευταίες να μειώσουν τις τιμές των διοδίων. Η πρόταση αυτή βέβαια θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τα κέρδη των εταιρειών που εκμεταλλεύονται - λυμαίνονται τους αυτοκινητόδρομους της χώρας.

Στην τοποθέτησή του ο Νίκος Γόντικας, περιφερειακός σύμβουλος με τη «Λαϊκή Συσπείρωση», που καταψήφισε φυσικά την πρόταση, σημείωσε σχετικά:

«Oι κυβερνήσεις του ΠAΣOΚ και της NΔ επένδυσαν πολλά για την ανάπτυξη της Πελοποννήσου με βάση τον αυτοκινητόδρομο που παρέδωσαν στον "Mωρέα AE". Προβαλλόταν σαν πανάκεια, που θα εξασφαλίσει την έξοδο από την κρίση, θα αναπτυχθεί η Πελοπόννησος, θα αντιμετωπιστεί η ανεργία και θα λυθούν συνολικότερα κοινωνικά προβλήματα. H ζωή και η πείρα του λαού όμως λέει ότι αυτή η καπιταλιστική ανάπτυξη δεν τον ωφελεί. O λαός χρυσοπληρώνει διπλά και τριπλά για τη χρηματοδότηση κατασκευής αυτού του έργου και ξαναπληρώνει για τη χρήση του μέσα από τα υπέρογκα διόδια και την υπερφορολόγηση στα καύσιμα.

Μας μίλαγαν για ασφαλείς και σύγχρονους δρόμους, αλλά ούτε ένα ευρώ δεν πλήρωσαν οι κατασκευαστές για κακοτεχνίες, για μελέτες κ.ά. που είχαν σαν αποτέλεσμα τη βύθιση του εθνικού δρόμου σε Τσακώνα, Στέρνα, Σπάρτη...

Είναι σήμερα υπερώριμο αυτά τα μεγάλης κλίμακας έργα να κατασκευάζονται από ενιαίο κρατικό φορέα κατασκευών που να κατέχει τα υλικά (τσιμέντο, σίδερο, αδρανή υλικά κ.ά.), τα μηχανήματα κατασκευής, να κατανέμει σχεδιασμένα τη χρηματοδότηση, το εργατικό δυναμικό στο σύνολο των δραστηριοτήτων μελέτη - κατασκευή - έλεγχος - συντήρηση και λειτουργία των αυτοκινητόδρομων. Ενιαίος φορέας κατασκευών που θα αξιοποιεί τη συμμετοχή των συνεταιρισμένων αυτοαπασχολούμενων επαγγελματιών, που θα χρησιμοποιεί την επιστήμη και την τεχνική με στόχο ποιοτικούς, φθηνούς και ασφαλείς αυτοκινητόδρομους με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος».

Τέλος, σοβαρό ζήτημα δημιουργήθηκε όταν κατά την τοποθέτηση των εκπροσώπων της «Λαϊκής Συσπείρωσης» κάποια στελέχη του ΠΑΣΟΚ προσπαθούσαν να τους διακόπτουν συνεχώς, φτάνοντας στα όρια της προβοκάτσιας. Αυτό προκάλεσε την αντίδραση του Ν. Γόντικα, ο οποίος ξεκαθάρισε πως δε θα δεχτεί άλλες διακοπές. Ακόμη πιο προκλητικός εμφανίστηκε ο Π. Τατούλης, ο οποίος, αντί να καταδικάσει τους «τζάμπα μάγκες», ζήτησε να παρθούν μέτρα για τη συμπεριφορά του Ν. Γόντικα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ