Παρασκευή 4 Μάρτη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ICAP
Προτιμούν ακόμα το «φούρνο της γειτονιάς»

Η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών δείχνει να εμπιστεύεται το «φούρνο της γειτονιάς», ενώ ακόμα οι μεγάλες επιχειρήσεις με τη μορφή ΑΕ και ΕΠΕ δεν έχουν διεισδύσει σε μεγάλο βαθμό στον κλάδο της αρτοποιίας - ζαχαροπλαστικής. Αυτό προκύπτει από την κλαδική μελέτη της ICAP, σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις ζαχαροπλαστικής είναι πιο κερδοφόρες από εκείνες της βιοτεχνικής αρτοποιίας.

Ειδικότερα, την τριετία 2007-2009 η αξία της εγχώριας αγοράς των βιοτεχνικών αρτοποιείων αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό 7,3%, όμως το 2009 σε σύγκριση με το 2008 ο ρυθμός μεταβολής εμφάνισε επιβράδυνση κατά 1,3%. Η αξία της εγχώριας αγοράς των εργαστηρίων ζαχαροπλαστικής αυξήθηκε κατά 2,9% το 2009 σε σχέση με το 2008, ενώ το 2008 σε σχέση με το 2007 η αντίστοιχη αύξηση είχε διαμορφωθεί στο 7,1%.

Οσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα του κλάδου της βιοτεχνικής αρτοποιίας σε σύνολο 34 επιχειρήσεων καταγράφτηκε αύξηση των συνολικών πωλήσεων κατά 16,12% το 2008 σε σύγκριση με το 2007, ενώ το μεικτό κέρδος αυξήθηκε κατά 21,25%. Στο σύνολο 50 βιοτεχνιών ζαχαροπλαστικής προκύπτει για το ίδιο διάστημα ότι οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,43% και το μεικτό κέρδος κατά 9,34%.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ