Τρίτη 15 Μάη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Ανακοίνωσε «θετικά αποτελέσματα»

Με τα 2/3 του σιδηροδρομικού δικτύου στην αχρηστία, τις μειώσεις έως και 40% στους μισθούς των εργαζομένων και τις υπέρογκες αυξήσεις στα εισιτήρια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετρά έσοδα

Πάνω από τους πετσοκομμένους μισθούς, τις αυξήσεις στα εισιτήρια και την κατάργηση δρομολογίων περνά η «εξυγίανση» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με τα μάτια πάντοτε στραμμένα στην εξεύρεση ιδιώτη - «επενδυτή», για τον οποίο προετοιμάζεται μία κερδοφόρα επιχείρηση, «λευκή» από χρέη.

Χτες, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, η διοίκηση της εταιρείας παρουσίασε τα πρώτα «θετικά αποτελέσματα» του «πλάνου εξυγίανσης», στο πνεύμα του νόμου 3891/2010, το οποίο περιελάμβανε μια σειρά από «σκληρά», όπως τα χαρακτήρισε, μέτρα με αποτέλεσμα σήμερα να «μετρά» καθαρά έσοδα ύψους 142.000 ευρώ το πρώτο δίμηνο του 2012. Επισημάνθηκε ακόμη ότι εάν διαγραφούν και οριστικά τα χρέη της, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είναι σε θέση να λειτουργήσει ως κερδοφόρα επιχείρηση, έχοντας τη δυνατότητα να επενδύει στην «ανάπτυξη» των σιδηροδρόμων.

Να υπενθυμίσουμε ότι βάσει του παραπάνω επιχειρησιακού σχεδίου έχει καταργηθεί ουσιαστικά το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου, της Θράκης, της δυτικής Θεσσαλίας και το μεγαλύτερο μέρος του στη Βόρεια Ελλάδα όπως και όλα τα διεθνή δρομολόγια που εκτελούνταν μέχρι πρόσφατα. Οσο για το εναπομείναν τμήμα Αθήνα - Θεσσαλονίκη οι τιμές των εισιτηρίων διπλασιάστηκαν, ενώ υπέρογκες αυξήσεις σημειώθηκαν και στα δρομολόγια του προαστιακού της Αθήνας. Αυξήσεις που δεν μπορούν να «κρυφτούν» πίσω από την πολιτική προσφορών και εκπτώσεων για «έγκαιρες κρατήσεις» μέσω διαδικτύου, που διαφημίζει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Χτες, επίσης, ανακοινώθηκε η πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος «τρένο - ταξί» καταρχήν απ' τη Θεσσαλονίκη με σκοπό την επέκτασή του στο σύνολο των σιδηροδρομικών προορισμών. Η παραπάνω υπηρεσία - για την υλοποίηση της οποίας η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήρθε σε συμφωνία με γνωστή εταιρεία ραδιοταξί της συμπρωτεύουσας - ενσωματώνει στην τιμή του σιδηροδρομικού εισιτηρίου ένα μειωμένο κόμιστρο για το ταξί που θα παραλαμβάνει απευθείας τον επιβάτη από το σταθμό του τρένου. Πρόκειται για υλοποίηση των διατάξεων που προβλέπονται στο νόμο για την «απελευθέρωση» των οδικών επιβατικών μεταφορών, πριν ακόμη αυτός ψηφιστεί από τη σημερινή κυβέρνηση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ