Παρασκευή 27 Ιούλη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ - ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Πλήθος οι καταγγελίες καταναλωτών

Αμέσως μετά τις τράπεζες, τα περισσότερα παράπονα καταναλωτών σχετίζονται με τις ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες και με τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με την καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ.

Ο τομέας της ιδιωτικής ασφάλισης είναι διαχρονικά πρώτος σε αριθμό παραπόνων μετά τις τράπεζες, επισημαίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ. Τον αφορά το 19,3% του συνόλου των καταγγελιών που κατέγραψε το 2011. Το πρώτο εξάμηνο του 2012 σημειώθηκε αύξηση στο 23%! Σε πραγματικά νούμερα, οι καταγγελίες αυξήθηκαν εντυπωσιακά, από 3.478 το 2009 σε 4.100 το 2011 (17,8%). Μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2012 έχουν ήδη καταγραφεί 2.500 παράπονα καταναλωτών και εάν συνεχιστούν με τον ίδιο ρυθμό αναμένεται να ξεπεράσουν τις 4.500 έως το τέλος του έτους (αύξηση 9,7%). Οι καταγγελίες αφορούν τα εξής θέματα: Αυθαίρετες και υψηλές αναπροσαρμογές ασφαλίστρων (55%). Αρνηση καταβολής αποζημίωσης (30%). Υποχρέωση ασφάλισης σε συγκεκριμένη εταιρεία με την αγορά αυτοκινήτου ή ακινήτου (15%). Ελλιπής πληροφόρηση και αδιαφάνεια όρων (20%). Λοιπές αθέμιτες και καταχρηστικές πρακτικές (27%).

Στις τηλεπικοινωνίες είναι αισθητή η αύξηση των καταγγελιών. Από 1.734 το 2009 έφτασαν σχεδόν τις 3.500 το 2011. Οι καταγγελίες κατηγοριοποιούνται ως εξής: Αδικαιολόγητες χρεώσεις (58%). Σύνδεση στο διαδίκτυο μέσω τηλεφώνου - Mobile Internet (30%). SMS προς 5ψήφια (22%). Κακή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών (18%). Ελλιπής προσυμβατική ενημέρωση (20%). Λοιπές καταγγελίες (4%).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ