Σάββατο 28 Ιούλη 2012 - 2η έκδοση
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Αυτές είναι... μπίζνες

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως η «επιτομή της ελεύθερης αγοράς» το σχέδιο για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρόμου που αποκάλυψε πριν από λίγες μέρες, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό, ο υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης. Ανάμεσα σε άλλα, ο υπουργός στη συνέντευξή του διαχώρισε το δίκτυο του ΟΣΕ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λέγοντας ότι σκοπός της κυβέρνησης είναι να ιδιωτικοποιηθεί η κρατική σιδηροδρομική εταιρεία και όχι το σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο είναι από τη φύση του ζημιογόνο και αυτό θα παραμείνει στο κράτος. «Τα δίκτυα αυτά (...) είναι κρατικά (...) γιατί είναι ζημιογόνα, άρα κανείς δεν θέλει να τα πάρει», είπε συγκεκριμένα. Με απλά λόγια, το κράτος θα διατηρήσει το δίκτυο του ΟΣΕ, με δημόσιο χρήμα θα το συντηρεί, θα το επεκτείνει και θα το εκσυγχρονίζει. Αντίθετα, ο ιδιώτης που θα πάρει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα καθορίζει με όρους που βολεύουν την κερδοφορία του, πόσα δρομολόγια θα εκτελούνται και προς ποιους προορισμούς, τις τιμές των εισιτηρίων, το σύνολο τελικά της λειτουργίας της. Και για να μην ξεχνάμε, θα του τη δώσουν και «λευκή» από χρέη - κι αυτά στον κρατικό προϋπολογισμό θα πάνε - αλλά και με πλήρως «ανταγωνιστικές» συνθήκες εργασίας και μισθούς για τους εναπομείναντες σιδηροδρομικούς υπαλλήλους. Πραγματικά, «χρυσές δουλειές» για τους... φίλους της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ