ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 23 Απρίλη 1995
Σελ. /48
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ
"Ανταμοιβή" για τη "συμβολή"

Μάλλον δεν πρέπει να νιώθει απογοήτευση ο αρχηγός της Πολιτικής Ανοιξης Αντ. Σαμαράς από τη συμπαράσταση που εκδηλώνουν ποικιλοτρόπως το τελευταίο διάστημα τα αφεντικά των ΜΜΕ στο πρόσωπό του και την προβολή που επιφυλάσσουν στις δημαγωγικές εξάρσεις του.

Βέβαια, από την πλευρά του ο Αντ. Σαμαράς την ανέμενε, αν δεν την είχε εξασφαλίσει, αυτή την υποστήριξη, ως "αντιστάθμισμα" της "υπεύθυνης" στάσης του, στο θέμα της προεδρικής εκλογής, η οποία γνώριζε πολύ καλά ότι συνεπάγονταν "πολιτικό κόστος" διόλου ευκαταφρόνητο. Οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ αναγνωρίζοντας τη συμβολή του στη σταθερότητα του πολιτικού συστήματος ανέλαβαν να "ξεχαστεί" το όλο θέμα και ταυτόχρονα επιχειρούν να "καταξιώσουν" το κόμμα Σαμαρά ως "μαχητική αντιπολιτευόμενη δύναμη", ώστε να διοχετευτεί προς αυτήν ένα μέρος της δυσαρέσκειας προς τα δύο μεγάλα κόμματα. Μάλιστα για να επιβεβαιωθεί η ειλικρίνεια των λόγων τους εμφανίζουν"ανοδική πορεία" της Πολιτικής Ανοιξης στα διάφορα "εγνωσμένου κύρους" γκάλοπ, αγνοώντας επιδεικτικά την καταγραμμένη λαϊκή ετυμηγορία στις ευρωεκλογές και στις δημοτικές, αλλά και τις διαρροές στελεχών που έχουν σημειωθεί. Επιπλέον, δεν είναι τυχαίο ότι ηγετικά στελέχη του κόμματός του, όπως ο ευρωβουλευτής Ν. Κακλαμάνης δεν είναι ικανοποιημένα από την τακτική του και ζητούν "καθορισμό μιας συγκεκριμένης στρατηγικής", καθώς και διαφορετικές διαδικασίες στη διοργάνωση του επικείμενου συνεδρίου.

Στα παραπάνω πλαίσια αυτά προβάλλονται δεόντως οι δημαγωγικές κορόνες του προέδρου της Πολιτικής Ανοιξης σε φλέγοντα προβλήματα των λαϊκών στρωμάτων, όπως π. χ. η προσωρινή αναβολή της εφαρμογής των αντικειμενικών κριτηρίων, με τα οποία όμως δε διαφωνεί, η εφάπαξ αύξηση στις συντάξεις, "διάλογος" για τα προβλήματα των αγροτών, κοκ.

Εχοντας εξασφαλίσει αυτή την υποστήριξη ο Αντ. Σαμαράς δε διστάζει να πρωτοπορήσει στη διάνοιξη δρόμων, μέσω εποικοδομητικών προτάσεων για την εφαρμογή των νεοσυντηρητικών επιλογών. Ετσι καθημερινά δίνει εξετάσεις συνέπειας και αφοσίωσης στην κυρίαρχη πολιτική που απορρέει και από συνθήκη του Μάαστριχτ, η οποία φέρει φαρδιά πλατιά την υπογραφή του. Ενδεικτική είναι η "μοιρολατρική" και υποτελής στάση που κρατάει απέναντι στις ολέθριες συνέπειες από την εφαρμογή της ΚΑΠ και της ΓΚΑΤΤ στον αγροτικό πληθυσμό. Η διόλου "υπερβατική" άποψή του, συνοψίζεται στις παρακάτω φράσεις: "Είναι ορισμένα προϊόντα τα οποία τα θεωρούμε παραδοσιακά, όπως είναι το λάδι, ο καπνός, το βαμβάκι, τα οποία πρέπει να σταματήσουμε να τα κοιτάμε ως προϊόντα που από πατέρα πηγαίνει σε γιο το χωράφι. Αυτό πια δε γίνεται. Είναι σήμερα στις 80 χιλιάδες οικογένειες καπνοπαραγωγών στην Ελλάδα. Σήμερα η ΕΟΚ έχει βάλει ποσοστώσεις, δηλαδή απαγορεύει να καλλιεργείς πάνω από ορισμένα κιλά στο χωράφι σου. Αρα το παιδί που το ετοίμαζες να μπει στο χωράφι σου, δεν μπορεί να μπει σήμερα. Και το ερώτημα τίθεται: Αν αυτοί δε γίνουν αγρότες, θα τους απορροφήσει κάποια άλλη κοινωνική δραστηριότητα; " (! ).

Βέβαια δεν μπαίνει στον κόπο, ούτε θέλει, να δώσει απάντηση στο "ερώτημα" που ο ίδιος θέτει, γιατί αυτή δεν είναι και τόσο "δημοφιλής".

Αυτή η τοποθέτησή του δεν τον εμπόδισε καθόλου να κηρύξει "πόλεμο προς κάθε κατεύθυνση", εννοείται με άσφαιρα πυρά, την περασμένη Δευτέρα από την Καλαμάτα όπου βρισκόταν, για τις ανάγκες της περιοδείας: "Για αυτά τα δύο συγκεκριμένα θέματα (σ. σ. μικρομεσαίοι, αγρότες) η Ανοιξη πραγματικά ανοίγει πόλεμο προς κάθε κατεύθυνση. Διότι πιστεύω, πρόσθεσε, ότι έχουν φτάσει κυριολεκτικά στο "αμήν" στο "ως εδώ και μη παρέκει" τόσο οι μικρομεσαίοι όσο και οι αγρότες".

Εύκολα μπορεί κανείς να καταλάβει ότι ο μόνος πόλεμος που διεξάγει ο Αντ. Σαμαράς είναι η εκλογική επιβίωσή του και μάλιστα με την υποστήριξη των μεγάλων αφεντικών που έχουν δώσει, στα πλαίσια του καταμερισμού ρόλων στα πλαίσια του πολύχρωμου δικομματισμού, "πράσινο φως" στη δημαγωγία και το λαϊκισμό του.

Παναγιώτης ΚΑΚΑΛΗΣ

ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ
Εαρινή ρουσφετολογική εξόρμηση

Ξέφρενος χορός δεκάδων χιλιάδων ρουσφετολογικών διορισμών έχει στηθεί από το κυβερνών κόμμα. "Αδύναμο" το διορισμένο από την κυβέρνηση ΑΣΕΠ να σταθεί απέναντι στον "όγκο" των διορισμών

Ξέφρενος ανοιξιάτικος χορός ρουσφετιών έχει στηθεί από το κυβερνών κόμμα, ο οποίος όμως, όπως όλα δείχνουν, δεν πρόκειται να σταματήσει καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου. Ηδη από τις αρχές του χρόνου έχουν δρομολογηθεί 5.650 διορισμοί μονίμων υπαλλήλων σε διάφορους φορείς του δημοσίου, χωρίς διαγωνισμό, 11.050 διορισμοί στην υγεία, ενώ έχουν ξεκινήσουν ήδη οι διορισμοί δεκάδων χιλιάδων εποχικών, οι οποίοι υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τις 40.000.Ηδη στο τελευταίο Υπουργικό Συμβούλιο, 30 Μαρτίου, εγκρίθηκαν 26.671 προσλήψεις μόνιμου και εποχικού προσωπικού, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει και θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα και μέχρι το τέλος του χρόνου.

Ενα χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου - καύχημα του ΠΑΣΟΚ, του 2190, η μάστιγα των ρουσφετολογικών διορισμών καθόλου δε δείχνει να πτοείται. Αντίθετα, συνεχίζει να αποτελεί τον κεντρικό δρόμο για την πρόσληψη προσωπικού στο δημόσιο. Ενα χρόνο μετά τη "μεταβατική εφαρμογή" του νόμου για τις προσλήψεις στο δημόσιο, στη διάρκεια του οποίου "πρόλαβαν" και ικανοποιήθηκαν δεκάδες χιλιάδες ρουσφέτια, η κυβέρνηση προχωρά ακάθεκτη στο"θεάρεστο έργο" της λαφυραγώγησης του δημοσίου. Ηταν αρκετό το χρονικό αυτό διάστημα, για να αποδειχτεί ότι το διορισμένο από την κυβέρνηση Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), αποτελεί άλλοθι στη ρουσφετολογική επιδρομή. Οι μόνες αξιοκρατικές προσλήψεις στο δημόσιο στη διάρκεια της δεκαοχτάμηνης κυβερνητικής θητείας μπορούν να θεωρηθούν οι τρεις χιλιάδες που θα προσληφθούν με το γραπτό διαγωνισμό, οι οποίοι όμως αποτελούν "σταγόνα στον ωκεανό" των δεκάδων χιλιάδων διορισμών που έχουν γίνει ή θα γίνουν με τα υπόλοιπα συστήματα διορισμών στο δημόσιο (μόρια, αντικειμενικά κριτήρια, συμβάσεις έργου κλπ).

Με λίγα λόγια ένα χρόνο μετά την εφαρμογή του νόμου 2190 το ζητούμενο, όσον αφορά τις προσλήψεις στο δημόσιο παραμένει το ίδιο που ήταν και πριν την εφαρμογή του: ο έλεγχος των προσλήψεων.

Αδυναμία ελέγχου

Το ΑΣΕΠ για πολλούς λόγους δεν μπορεί να ανταποκριθεί σε αυτή την ελεγκτική αποστολή και μέχρι σήμερα έχει καταγραφεί σε πολλές περιπτώσεις η αναποτελεσματικότητά του, ενώ εκφράζονται σοβαρές αμφιβολίες για το αν καταφέρει να "σταθεί", με τα ισχνά μέσα που διαθέτει στον "όγκο" των δεκάδων χιλιάδων διορισμών που έχει ξεκινήσει. Διαισθανόμενα τα μέλη του ΑΣΕΠ τον κίνδυνο (;) να μην μπορέσουν να ελέγξουν την κατάσταση, επιστρατεύουν το ισχυρό όπλο της απειλής της παραίτησής τους, στην περίπτωση που οι φορείς του δημοσίου δεν τηρήσουν το νόμο. Είναι, όμως, εξαιρετικά αμφίβολο αν αρκούν οι "ηρωικές" προσπάθειες των μελών του ΑΣΕΠ να περισώσουν την αξιοπιστία του θεσμού καθώς και της κυβέρνησης. Δεν είναι τυχαίο ότι ήδη έχουν εξαπολυθεί οι πρώτες βολές κατά του ΑΣΕΠ από κυβερνητικούς παράγοντες για "δυσκαμψία" και "γραφειοκρατική λειτουργία".

Ορισμένους από τους λόγους της αδυναμίας του, τους έχει αναγνωρίσει το ίδιο το ΑΣΕΠ στην έκθεση που έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα. Στην έκθεση αναφέρονται με "κομψές εκφράσεις" τρεις παράγοντες, οι οποίοι δεν επιτρέπουν στο όργανο να ανταποκριθεί πλήρως στο ρόλο του. Αναφέρεται συγκεκριμένα στην έκθεση:

"Προϋπόθεση της πλήρους και αποδοτικής λειτουργίας του θεσμού είναι η ολοκλήρωση της οργανώσεως των υπηρεσιών του ΑΣΕΠ: α) Στελέχωση των υπηρεσιών του από πρόσωπα υψηλού επιπέδου ποιοτικής και ποσοτικής αποδόσεως, λόγο για τον οποίο οι ανάγκες της γραμματείας του εξυπηρετήθηκαν αρχικώς με ολιγάριθμο προσωπικό αποσπασμένο από δημόσιες υπηρεσίες. β) Κατάρτιση του αναγκαίου για την εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 18 και 19 (προσλήψεις με σειρά προτεραιότητας), προγράμματος πληροφορικής και γ) Συνεχή, με πληρότητα, εποπτεία για την πιστή εφαρμογή του νόμου 2190 από όλες τις δημόσιες υπηρεσίες και νομικά πρόσωπα που υπάγονται σε αυτό".

Πέρα από τα οργανωτικά μέτρα για την "αποδοτική λειτουργία" του οργάνου, η έκθεση ομολογεί εμμέσως πλην σαφώς ότι στηρίζει πολλές ελπίδες για τον έλεγχο των διορισμών, (προσλήψεις με σειρά προτεραιότητας), στη βοήθεια των κομπιούτερ και των προγραμμάτων πληροφορικής. Τη σχετική εξαγγελία έχει κάνει ήδη ο υπουργός Προεδρίας, αλλά δεν υπάρχει κανένα χρονοδιάγραμμα για την είσοδο της πληροφορικής στις προσλήψεις. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι μέσω των κομπιούτερ θα επιβληθεί η αξιοκρατία, αφού είναι γνωστό ότι "τα μηχανήματα αυτά βγάζουν ό,τι τα τροφοδοτήσεις".

Το σίγουρο πάντως είναι ότι το "ρουσφέτι ζει και βασιλεύει" και με το "νόμο Πεπονή".

|Π9 Παναγιώτης ΚΑΚΑΛΗΣ

Η θητεία σε διαρκή εκκρεμότητα

Ανοιχτά μένουν τα περισσότερα από τα προβλήματα που έχουν σχέση με την εκπλήρωση της στρατιωτικής θητείας

Σε διαρκή εκκρεμότητα τα ζητήματα που αφορούν τη στρατιωτική θητεία. Οι διάφορες εισηγήσεις και προτάσεις παραμένουν στα συρτάρια του υπουργού Αμυνας. Κατά καιρούς μέσω διαρροών στον Τύπο προαναγγέλλονται ρυθμίσεις που απλά ταράζουν τα νερά. Μετά ξεχνιούνται και σε λίγο καιρό ξαναβγαίνουν στην επιφάνεια. Ωστόσο, η ανάγκη εκσυγχρονισμού όλου του πλαισίου που αφορά στη θητεία είναι επιτακτική και οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται συμβάλλουν στη συσσώρευση των προβλημάτων.

Μέσα στους 18 μήνες θητείας του Γ. Αρσένη στο υπουργείο Αμυνας οι μόνες αλλαγές που έχουν γίνει είναι η καθιέρωση της υποχρεωτικής εξάμηνης παραμονής σε παραμεθόριες μονάδες και η κατάργηση του τριζωνικού συστήματος με τη θεσμοθέτηση ενιαίας θητείας, 18 μηνών για το Στρατό Ξηράς, 20 για την Αεροπορία και 21 για το Ναυτικό. Η πρώτη αλλαγή απέβλεπε στην εκτόνωση των πιέσεων για ευνοϊκή μεταχείριση στρατευμένων, οι οποίες τώρα έχουν μετατεθεί στα όρια του εξαμήνου χωρίς όμως να έχει αλλάξει τίποτα στη νοοτροπία που επικρατεί γύρω από το όλο θέμα. Η δεύτερη αλλαγή στην ουσία σημαίνει αύξηση της θητείας για τη μεγάλη μάζα των στρατευμένων και τίποτα παραπέρα.

Βήματα προς τα πίσω

Τίποτα δεν έχει γίνει για το περιεχόμενο της θητείας, την καλύτερη αξιοποίηση και ορθολογική κατανομή των στρατευμένων, την αντιμετώπιση του προβλήματος των χιλιάδων ανυπότακτων. Ανοιχτά μένουν όλα τα θέματα που έχουν να κάνουν με τα κριτήρια απονομής ειδικοτήτων και μεταθέσεων. Ο,τι και όποτε περισσεύει από την ικανοποίηση των ρουσφετιών, καλύπτεται με αντικειμενικά κριτήρια. Στο υπουργείο Αμυνας έχει στηθεί ο μεγαλύτερος μηχανισμός πελατειακών σχέσεων. Είναι χαρακτηριστικό ότι εκατοντάδες πολίτες επισκέπτονται καθημερινά στο Πεντάγωνο τα επιφορτισμένα με το έργο αυτό γραφεία.

Η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των στρατευμένων ακολουθεί ρυθμούς χελώνας και η εντύπωση που δίνεται είναι ότι τίποτα δεν έχει αλλάξει και πάντως είναι πολύ πίσω από τους ρυθμούς εξέλιξης της κοινωνίας. Εκεί που τα πράγματα πηγαίνουν προς τα πίσω είναι τα δικαιώματα των στρατευμένων. Οι καταγγελίες για καψώνια αποτελούν πια ρουτίνα. Δικαιώματα, όπως αυτό της ελεύθερης ανάγνωσης εφημερίδων και της ενημέρωσης γενικότερα, έχουν περιοριστεί σε σημείο απαγόρευσης. Γίνεται προσπάθεια να περάσει ένα γενικότερο κλίμα αυταρχισμού που καμία σχέση δεν έχει με την πειθαρχία που απαιτείται για την εκπλήρωση της αποστολής των ενόπλων δυνάμεων.

Εξαγγελίες επί εξαγγελιών

Από τον Δεκέμβρη του 1994 ο Γ. Αρσένης είχε εξαγγείλει τη συγκρότηση δύο επιτροπών που θα ασχολούνταν με θέματα εκπαίδευσης των στρατευμένων και την κοινωνική διάσταση της θητείας. Σύμφωνα με τις ίδιες εξαγγελίες ήδη θα έπρεπε να είχαν γίνει γνωστά τα πορίσματά τους και να είχαν δρομολογηθεί οι αναγκαίες αλλαγές. Τίποτα όμως δεν έγινε. Ωστόσο, η θητεία και το περιεχόμενό της όλο και περισσότερο απομακρύνονται από τις σύγχρονες ανάγκες και το κλίμα αυτό με τη σειρά του όλο και περισσότερο απομακρύνει τους στρατευμένους από τη συνειδητή εκπλήρωση της στρατιωτικής τους υποχρέωσής.

Πολύς λόγος γίνεται για την αναδιάρθρωση των μονάδων που η σημερινή δομή τους σε σημαντικό βαθμό ανταποκρίνεται σε ξεπερασμένα πρότυπα. Μια αναδιάρθρωση μαζί με μια πιο ορθολογική κατανομή του ανθρώπινου δυναμικού των ενόπλων δυνάμεων θα οδηγούσε σε εξοικονόμηση δυνάμεων. Οι ελλείψεις σε πολλές περιφερειακές μονάδες με αυξημένες υποχρεώσεις έχουν ξεπεράσει τα ανεκτά όρια, με αποτέλεσμα η θητεία να γίνεται ιδιαίτερα εξαντλητική για όσους υπηρετούν σε μονάδες, όπως οι παραμεθόριες, που έχουν αυξημένες υποχρεώσεις. Η αναδιάρθρωση των μονάδων με την κατάργηση πολλών, που η ύπαρξή τους ανταποκρινόταν σε μια άλλη λογική, σε συνδυασμό με τη συγχώνευση άλλων, θα εξοικονομούσε μερικές χιλιάδες στρατευμένους. Αυτοί μαζί με εκείνους που θα αποδεσμεύονταν από διάφορες υπηρεσίες, όπου δεν εκτελούν καθαρά στρατιωτικό έργο θα μπορούσαν άνετα, σε πρώτο φάση τουλάχιτσον, να καλύψουν το έλλειμμα που δημιουργείται σε στρατεύσιμους, εξαιτίας του δημογραφικού προβλήματος που αντανακλάται στη διαρκή μείωση της απόδοσης κάθε σειράς κατάταξης.

Να δοθεί λύση

Δύο ακόμα χρόνια προβλήματα που απαιτούν αντιμετώπιση είναι αυτά των ανυπότακτων και της καθιέρωσης της εναλλακτικής κοινωνικής θητείας. Πάνω από δέκα χιλιάδες, με μέσο όρο ηλικίας γύρω στα 35 χρόνια, είναι αυτοί που για διάφορους λόγους βρίσκονται στο εξωτερικό, χωρίς να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις και έχουν κηρυχτεί ανυπότακτοι, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επιστρέψουν στην Ελλάδα. Βέβαια και κατά το παρελθόν είχαν υπάρξει κάποιες ρυθμίσεις, στο μεταξύ όμως προστέθηκαν και άλλοι στις τάξεις των ανυπότακτων. Είναι αναγκαίο να υπάρξει μια λύση που θα δίνει διέξοδο στο πρόβλημα χωρίς βέβαια να ενθαρρύνει τη διαιώνιση του φαινομένου. Μια τέτοια, που συζητιέται, είναι η τμηματική εκπλήρωση της θητείας, που η διάρκειά της θα κλιμακώνεται ανάλογα με την ηλικία του ανυπότακτου, με την παράλληλη εξαγορά ενός μέρους.

Το πρόβλημα της εναλλακτικής κοινωνικής θητείας μπορεί να αφορά μια μικρή κατηγορία στρατεύσιμων, δεν είναι όμως ασήμαντο. Το επιχείρημα που προβάλλεται, για να δικαιολογηθεί η μη καθιέρωσή της είναι ότι αν θεσμοθετηθεί θα κάνουν χρήση του δικαιώματος αυτού και άλλοι, πέρα από αυτούς που καθαρά για λόγους συνείδησης δεν επιθυμούν να υπηρετήσουν τις Ενοπλες Δυνάμεις, με αποτέλεσμα τη συρρίκνωση του στρατεύματος. Ωστόσο, αυτό δεν ευσταθεί, αφού θα μπορούσαν να υπάρξουν δικλείδες ασφαλείας, δηλαδή αντικίνητρα για τη χρήση του δικαιώματος της εναλλακτικής κοινωνικής θητείας, όπως η παραπάνω διάρκειά της, λόγω του διαφορετικού ειδικού της βάρους, σε σχέση με την ένοπλη θητεία, που θα αποθάρρυνε όσους δεν έχουν πραγματικό λόγο.

Επιμέλεια: Κυριάκος ΖΗΛΑΚΟΣ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ
Απάντηση του ΓΕΑ για τα "λαγουδάκια" στην 124 ΠΒΕ

Από τον εκπρόσωπο Τύπου του ΓΕΑ Σμήναρχο (Ι) Π. Καράμπελα, λάβαμε την παρακάτω επιστολή, ως απάντηση σε δημοσίευμα της στήλης αυτής πριν δυο βδομάδες, το οποίο αφορούσε καταγγελίες στρατευμένων για ομαδικά καψόνια στην 124 ΠΒΕ της Πολεμικής Αεροπορίας στην Τρίπολη:

"Σε απάντηση δημοσιεύματος της εφημερίδας σας την 9-4-95 με τίτλο "Λαγουδάκια και κάμψεις η βασική εκπαίδευση" σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης των νεοσυλλέκτων καθορίζει σαφώς τόσο τον τρόπο εκπαίδευσης όσο και το είδος των ασκήσεων στις οποίες σίγουρα δεν περιλαμβάνονται τα "λαγουδάκια".

Είναι συνεχής η προσπάθεια του ΓΕΑ και έχουν κατά καιρούς εκδοθεί οδηγίες και εντολές οι οποίες απαγορεύουν ρητά την ατομική εκπαίδευση.

Για τα συγκεκριμένα περιστατικά του δημοσιεύματος δεν υπήρξε κάποια καταγγελία από στρατεύσιμο και από την έρευνα που έκανε η διοίκηση της Μονάδας μετά από εντολή του ΓΕΑ δεν προέκυψε οποιοδήποτε στοιχείο.

Τέλος λυπούμαστε για το ύφος του δημοσιεύματος που ενώ σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, παραβλέπει την προσπάθεια που γίνεται για την αναβάθμιση και προσαρμογή στα σύγχρονα δεδομένα της εκπαίδευσης των νεοσυλλέκτων, γεγονός που είναι καθολικά αναγνωρισμένο και αποδεκτό".

Εμείς από την πλευρά μας θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής: Με ικανοποίηση διαβάζουμε τις διαβεβαιώσεις που μας δίνονται για τις γενικές κατεύθυνσης του ΓΕΑ σχετικά με την εκπαίδευση των νεοσυλλέκτων και δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε την προσπάθεια που καταβάλλεται για "αναβάθμιση και προσαρμογή αυτής της εκπαίδευσης στα σύγχρονα δεδομένα". Υπάρχουν όμως ορισμένα περιστατικά, και εδώ δε θα συμφωνήσουμε ότι το δημοσίευμα "δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα", που δεν επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι είδους έρευνα έκανε η διοίκηση της Μονάδας, πολύ φοβόμαστε όμως ότι ήταν εξαρχής στην κατεύθυνση διάψευσης των καταγγελιών και όχι πραγματικής διερεύνησης των γεγονότων για την απόδοση ευθυνών. Οσο για το τι ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα οι στρατευμένοι που υπηρετούν στην 124 ΠΒΕ, το γνωρίζουν πολύ καλά.

6ο ΣΠ ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Εισιτήριο... κατάταξης 2.600 δραχμών

Και σε αυτή τη σειρά οι νεοσύλλεκτοι υποχρεώθηκαν "προαιρετικά" να καταβάλουν 2.600 δραχμές για να τους δοθούν δύο λουκέτα, δύο στυλό που δεν έγραφαν, μια σαπουνοθήκη και μια σακούλα για τη στολή εξόδου. Εκτός των άλλων ερωτημάτων που προκύπτουν είναι και το πού πηγαίνουν τα χρήματα από αυτές τις πωλήσεις.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ