ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Πέμπτη 13 Νοέμβρη 1997
Σελ. /31
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΕΔΚΝΑ
Οχι στο "πανηγύρι" της ΚΕΔΚΕ

Η ανάγκη να εκφραστεί αγωνιστικά η Αυτοδιοίκηση, τονίστηκε σε χτεσινή ημερίδα που οργάνωσε η Ενωση Δήμων και Κοινοτήτων Αττικής

Στην κοινή πεποίθηση πως το ετήσιο συνέδριο της Κεντρικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων Ελλάδας (ΚΕΔΚΕ), στη Θεσσαλονίκη, κινδυνεύει να εξελιχθεί σε άλλη μία πανηγυρικού χαρακτήρα φιέστα της Αυτοδιοίκησης, κατέληξαν οι αιρετοί του Λεκανοπεδίου, σε σχετική χτεσινή ημερίδα της Τοπικής Ενωσης Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής (ΤΕΔΚΝΑ). Στην κατεύθυνση του να αποτραπεί η συμβολή του οργάνου στη διεξαγωγή ενός ακόμη τουριστικού συνεδρίου, όπου τα σημαντικά προβλήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης θα παραμείνουν μετέωρες ανησυχίες, χωρίς διεκδικητική πρόταση για την επίλυσή τους, οι αιρετοί συμφώνησαν να συνεδριάσουν, αμέσως μετά τις ομιλίες του προέδρου της ΚΕΔΚΕ και του υπουργού Εσωτερικών, οπότε και θα εξετάσουν το ενδεχόμενο αποχώρησης από το συνέδριο και διοργάνωσης κινητοποίησης στη διάρκειά του.

Οι αιρετοί, στην πλειοψηφία τους, κατήγγειλαν την ηγεσία της ΚΕΔΚΕ για αδράνεια και συμβιβαστική, πολλές φορές, πολιτική στις επιλογές της κυβέρνησης. Κατήγγειλαν επίσης το γεγονός ότι μέχρι και αυτή τη στιγμή, μια βδομάδα, δηλαδή, πριν την έναρξη των εργασιών του συνεδρίου, δεν τους έχει δοθεί ο απολογισμός δράσης και οι εισηγήσεις που θα παρουσιαστούν. Κάτι που αναμένεται να γίνει την τελευταία στιγμή. Τόνισαν δε ότι οι εκπρόσωποι της ΤΕΔΚΝΑ στο συνέδριο θα πρέπει να θέσουν και να επιδιώξουν λύσεις, σε διεκδικητικό πλαίσιο, στα σημαντικά και ουσιαστικά προβλήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κυρίως οικονομικά και θεσμικά. Στην εισήγηση που παρουσιάστηκε από το προεδρείο της ΤΕΔΚΝΑ, σημειώθηκε η επίθεση ενάντια στο θεσμό, ενώ τέθηκε και το ζήτημα της απλής αναλογικής στην εκλογή και εκπροσώπηση των θεσμικών οργάνων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Στην αδράνεια που καταλόγισαν στην ηγεσία της ΚΕΔΚΕ οι αιρετοί, ο γενικός γραμματέας της Ενωσης, Απόστολος Κοιμήσης,που παραβρέθηκε στην ημερίδα, "επιχειρηματολόγησε" με τη φράση "αντιδρούμε, αλλά δε μας παίζουν τα ΜΜΕ"... Ο ίδιος επιδόθηκε σε ένα σεμινάριο των εξελίξεων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, για να καταλήξει πως αυτή πρέπει να "διευρύνει την επιχειρηματική της δραστηριότητα"... και πως "οι δήμοι πρέπει να περιορίσουν το κόστος παροχής των υπηρεσιών".

"Να μην ντραπούμε και γι' αυτό το συνέδριο"

"Συνάδελφοι, μας κλείνουν", τόνισε χαρακτηριστικά στην παρέμβασή του ο δήμαρχος Περάματος, Γιάννης Πατσιλινάκος."Ντρεπόμαστε για τα αποτελέσματα των συνεδρίων της ΚΕΔΚΕ, συνέχισε. Πέρσι χάρισε 10 δισ., μετά δέχτηκε την επιβάρυνση με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και στους εργαζομένους στους ΟΤΑ. Δε μας μένει πολύς χρόνος. Πρέπει να αντιδράσουμε, να διεκδικήσουμε".

"Τρέχουμε πίσω από δυσμενείς εξελίξεις σε βάρος του θεσμού", σημείωσε ο δήμαρχος Πετρούπολης, Γιώργος Γιώγος."Τα συνέδρια της ΚΕΔΚΕ προετοιμάζουν το έδαφος για να νομοθετεί στη συνέχεια η κυβέρνηση, όπως χαρακτηριστικά συνέβη και με τον "Καποδίστρια". Η αγωνιστική μας πρόταση δεν μπορεί να είναι άλλη από το να εξαναγκάσουμε την κυβέρνηση να υποκλιθεί στα προβλήματα, λύνοντάς τα", κατέληξε ο Γ. Γιώγος.

"Σε ποιο συνέδριο πάμε; Ηδη, από πέρσι, τα συνέδρια της ΚΕΔΚΕ συνδυάζονται με ποικίλες δραστηριότητες, την ταυτόχρονη, δηλαδή, διενέργεια εκθέσεων ιδιωτικών προϊόντων που θα αγοράζουν οι δήμοι και θα πουλούν έπειτα στους δημότες", σημείωσε ο δήμαρχος Ταύρου, Παναγιώτης Βακαλόπουλος.Συμπλήρωσε πως οι εκπρόσωποι της ΤΕΔΚΝΑ στο συνέδριο "δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να δεχτούμε να μπει προβληματισμός για τον "Καποδίστρια 2"".

"Στο προπέρσινο συνέδριο της ΚΕΔΚΕ διαπιστώσαμε ότι ο νόμος 1828/89 για τα οικονομικά καταργείται από την ίδια την κυβέρνηση, με την παρακράτηση των θεσμοθετημένων υπέρ της Τοπικής Αυτοδιοίκησης πόρων. Πέρσι, η "διεκδικητικότητα" της Ενωσης εξαντλήθηκε στο χάρισμα 10 δισ. για το πρόγραμμα σύγκλισης. Φέτος, μας καλούν να λάβουμε μέρος στην αναδιανομή της εξουσίας, βαφτίζοντάς μας τμήμα του επιχειρηματικού κόσμου", είπε στην παρέμβασή του ο δήμαρχος Ζεφυρίου Γιάννης Λάππας και κάλεσε τους αιρετούς να "προσγειωθούμε στα προβλήματα του θεσμού".

Τα σταυροδρόμια σκοτώνουν!

Σοβαρός κίνδυνος ατυχημάτων παραμονεύει στα σταυροδρόμια των 11 πιο πολυσύχναστων δρόμων της πρωτεύουσας, αφού 1 στα 3 ατυχήματα που καταγράφηκαν τα τελευταία 4,5 χρόνια έγιναν σ' αυτά ακριβώς τα σημεία.

Αυτό προκύπτει από ειδική μελέτη που εκπόνησε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε συνεργασία με την Τροχαία και την Ελληνική Εταιρεία Εργονομίας, η οποία παρουσιάστηκε χτες σε ημερίδα με θέμα: "Εργονομικές παρεμβάσεις στην Ελλάδα".

Στη μελέτη - αξιολόγηση που έγινε σε 6 από τις διασταυρώσεις, όπου σημειώθηκαν τα περισσότερα ατυχήματα, διαπιστώθηκε ότι κανένα από αυτά δεν ικανοποιεί πλήρως τους όρους και τις προϋποθέσεις ενός εργονομικού σχεδιασμού, κάτι που θα περιόριζε σημαντικά την πιθανότητα να συμβούν τροχαία ατυχήματα.

Συγκεκριμένα, το σταυροδρόμι με τα περισσότερα προβλήματα είναι αυτό τηςΠατησίων με τη Χαλκοκονδύλη,όπου στο διάστημα Γενάρη 1992 - Αυγούστου 1997 καταγράφηκαν 21 ατυχήματα, 7 από τα οποία με πεζούς.

Τα υπόλοιπα σταυροδρόμια που μελετήθηκαν στο ίδιο διάστημα ήταν:

- Αλεξάνδρας και Μουστοξύδη όπου καταγράφηκαν 19 ατυχήματα, τα 2 με πεζούς

- Αλεξάνδρας και Λουκάρεως που είχαμε 13 ατυχήματα, τα 2 με πεζούς

- Μιχαλακοπούλου και Φωκίδος 13 ατυχήματα, τα 2 με πεζούς

- Αχαρνών και Ηπείρου 11 ατυχήματα, τα 3 με πεζούς και

- Αχαρνών - Ιουλιανού,11 ατυχήματα, το 1 με πεζό.

Σύμφωνα με στοιχεία της Τροχαίας Αθηνών σ' αυτά τα 6 σταυροδρόμια καταγράφηκαν περισσότερα από 10 ατυχήματα στο καθένα. Οπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο καθηγητής του ΕΜΠ Ν. Μαρμαράς και οι Μηχανολόγοι Μηχανικοί Θ. Γιοσμάς και Γ. Μυλογιάννης,σε σύνολο 1.718 ατυχημάτων καταγεγραμμένων από την Τροχαία, που συνέβησαν στους 11 πιο πολυσύχναστους δρόμους της Αθήνας το διάστημα Γενάρης 1992 - Αύγουστος 1996, τα 573 συνέβησαν σε σταυροδρόμια, δηλαδή ποσοστό 33,4%.

Τα σημαντικότερα προβλήματα που παρουσιάζονται στις διασταυρώσεις είναι: η αυξημένη πιθανότητα σύγχυσης της σήμανσης από τους οδηγούς, λόγω ύπαρξης πολλών διαφορετικών σημάτων στον ίδιο χώρο ή άλλων φωτεινών πηγών πίσω από τους φωτεινούς σηματοδότες και η αυξημένη πιθανότητα παράλειψης της σήμανσης, τόσο από τους οδηγούς όσο και από τους πεζούς, παράλειψη που οφείλεται στον τρόπο διαμόρφωσης των διασταυρώσεων, καθώς και στην αυξημένη κυκλοφοριακή κίνηση που παρουσιάζουν ορισμένες από αυτές.

Οι μελετητές υπογράμμισαν ότι το μοναδικό κριτήριο που ικανοποιούσε απόλυτα το σύνολο των διασταυρώσεων, είναι η πληρότητα της σήμανσης για τους πεζούς, ενώ η ευκρίνεια των σημάτων για τους πεζούς ήταν ικανοποιητική στα 5 από τα 6 αξιολογηθέντα σταυροδρόμια.

Στη χτεσινή ημερίδα παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα έρευνας που έγινε σε 200 ΚΑΠΗ της χώρας, σύμφωνα με τα οποία τα κτίρια όπου στεγάζονται οι ηλικιωμένοι είναι ακατάλληλα για να τους φιλοξενήσουν. Κι αυτό γιατί δε διαθέτουν τον κατάλληλο σχεδιασμό (εκτός από λίγες ράμπες και ελάχιστα είδη εξοπλισμού), ενώ απουσιάζει τελείως το ειδικευμένο στην εργονομία και τα εργονομικά υλικά προσωπικό.

ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Τσιμέντο όλα!

Ο δήμαρχος Πειραιά Στ. Λογοθέτης, μαζί με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη, δε σκοπεύουν να αφήσουν κανέναν ελεύθερο χώρο χωρίς να τον οικοδομήσουν. Τελευταίος άθλος του δημάρχου Πειραιά, στην κατεύθυνση της ολοκληρωτικής τσιμεντοποίησης της πόλης, η άδεια που υπέγραψε για την οικοδόμηση 30 στρεμμάτων δίπλα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Να σημειωθεί ότι το Δημοτικό Συμβούλιο στο παρελθόν είχε πάρει απόφαση, που δεν έχει ανακληθεί, με την οποία απαγόρευε την οικοδόμηση στον περιβάλλοντα του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας χώρου. Η συγκεκριμένη άδεια δόθηκε από τον Στ. Λογοθέτη μετά από απαίτηση του προέδρου του Σταδίου.

Το θέμα έφερε στην προχτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο δημοτικός σύμβουλος της Κίνησης "Πειραιάς - Αναγέννηση" Κ. Τζατζάνης,ζητώντας την έκδοση από το Σώμα ψηφίσματος διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό, τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, τον υπουργό Δημόσιας Τάξης και τον αστυνομικό Διευθυντή Πειραιά. Ο Κ. Τζατζάνης υπογράμμισε ότι παρά την προηγούμενη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για μη επέκταση του Σταδίου για εμπορικές χρήσεις, έγινε εκεί ένα τερατούργημα από μεταλλικές κατασκευές.

"Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ και ο ανεκδιήγητος πρόεδρος του Σταδίου, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, γράφουν στα παλιά τους παπούτσια το περιβάλλον, θεσμούς και αποφάσεις στο όνομα του κέρδους", τόνισε ο Κ. Τζατζάνης. Την απόφαση του δημάρχου κατάγγειλε και ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Χ. Κεφάλας.

Την πρόταση του Κ. Τζατζάνη για έκδοση ψηφίσματος αρνήθηκε να βάλει σε ψηφοφορία ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Β. Χρυσάφης, με το έωλο επιχείρημα ότι τα ψηφίσματα διαμαρτυρίας είναι "λανθασμένη τακτική", προσθέτοντας: "Σύντομα θα μπουν οι όροι δόμησης από το ΥΠΕΧΩΔΕ και έτσι θα είμαστε τακτοποιημένοι όλοι"!

Λίγο αργότερα το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε κατά πλειοψηφία και την κατασκευή κινηματογράφου δίπλα στην πλαζ Βοσταλάκια, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για μία ακόμα τσιμεντοποίηση ενός ελεύθερου χώρου δίπλα μάλιστα στη θάλασσα.

ΔΗΜΟΣ ΝΙΚΑΙΑΣ
Σε ρόλο "παρατηρητή" το Δημοτικό Συμβούλιο!

Επιβεβαιώνονται στην πράξη οι καταγγελίες της "Δημοκρατικής Ενότητας" για υποτίμηση του Δημοτικού Συμβουλίου και του λαού της Κοκκινιάς

Οι καταγγελίες της "Δημοκρατικής Ενότητας" (ΔΕ) Νίκαιας για υποτίμηση και υποβάθμιση του ρόλου και της λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης επιβεβαιώθηκαν και στη συνεδρίαση του ΔΣ προχτές, με τη Δημοτική Αρχή να μην μπαίνει καν στον "κόπο" να ενημερώνει με γραπτές εισηγήσεις τους δημοτικούς συμβούλους πριν τις συνεδριάσεις.

Η Δημοτική Αρχή έφερε προ τετελεσμένων γεγονότων το ΔΣ για σημαντικά θέματα, όπως το "Σπίτι της Αρσης Βαρών" στο Σελεπίτσαρι και τη δημιουργία δημόσιου ΙΕΚ στη Νίκαια, ενώ την ίδια τακτική ακολουθεί και σε άλλα θέματα. Μάλιστα, στο ζήτημα του ΙΕΚ, οι σύμβουλοι της ΔΕ δήλωσαν την αποχή τους από τη συζήτηση λόγω μη προηγούμενης ενημέρωσης. Η επικεφαλής της Κίνησης και πρώην δήμαρχος Νίκαιας Βέρα Νικολαϊδου τόνισε ότι ο λόγος της αποχής είναι ουσιαστικός και όχι μόνο τυπικός, αφού, όχι μόνο η Δημοτική Αρχή δεν έχει συζητήσει ακόμη το θέμα συνολικά της εκπαίδευσης στην πόλη, παρά τις δεσμεύσεις της, αλλά προχωρά σε πρωτοβουλίες, όπως για τη λειτουργία τμήματος ΝΕΛΕ στον "Ηράκλειτο", αλλά και για λειτουργία ΚΕΚ στην πόλη, χωρίς να ενημερώνεται το ΔΣ. "Καταργείτε το Δημοτικό Συμβούλιο" τόνισε η Βέρα Νικολαϊδου απευθυνόμενη στο δήμαρχο.

Για το "Σπίτι της Αρσης Βαρών" ο δήμαρχος, Β. Τράπαλης,αναλώθηκε σε ανέξοδες διαπιστώσεις περί αναβάθμισης της περιοχής, καταλήγοντας ότι η "Νίκαια θα γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο"! Οι σύμβουλοι της ΔΕ ξεκαθάρισαν ότι η Κίνηση όχι μόνο δεν αρνήθηκε ποτέ την ανέγερση του "Σπιτιού", αντίθετα μάλιστα πρότεινε από την αρχή να φτιαχτεί στην περιοχή Καραμπίνη,στην υποβαθμισμένη Ανω Νεάπολη, όπου ήδη η προηγούμενη Δημοτική Αρχή είχε προχωρήσει σε παρεμβάσεις ανάπλασης.

Στον ισχυρισμό του δημάρχου ότι το Σελεπίτσαρι επιλέχθηκε γιατί έτσι ήθελε η Ομοσπονδία Αρσης Βαρών, η ΔΕ απάντησε πως σε αυτή την περίπτωση ο Δήμος έπρεπε να διεκδικήσει το συμφέρον της πόλης και όχι να παραχωρήσει το Σελεπίτσαρι, για το οποίο ο λαός της Κοκκινιάς έχει πληρώσει ακριβά την απόχτησή του για χώρους πολιτισμού, πράσινου και αθλητισμού και όχι για την κατασκευή ενός μεγαθηρίου που θα αποκλείσει κάθε άλλη παρέμβαση.

Τέλος, να σημειώσουμε, ότι η Δημοτική Αρχή πρότεινε τη σύσταση διαπαραταξιακής δημοτικής επιτροπής για το γιορτασμό των 75χρονων από τη Μικρασιατική Καταστροφή, στο "παρά πέντε" της λήξης του έτους εορτασμού, και ενώ ο Δήμος ξεκίνησε ήδη εκδηλώσεις, όπου τα προσφυγικά σωματεία "συμμετέχουν" διά των σφραγίδων τους...

Συγκέντρωση της Κίνησης "Πειραιάς - Αναγέννηση"

Η δημοτική Κίνηση "Πειραιάς - Αναγέννηση" διοργανώνει την Τετάρτη 19 Νοέμβρη, στις 6.30 μ.μ., συγκέντρωση στο Δημοτικό Θέατρο. Θέμα της συγκέντρωσης, τα προβλήματα του Πειραιά και η αναγκαία συσπείρωση για τη λύση τους όλων όσοι νοιάζονται και ονειρεύονται μία ανθρώπινη πόλη.

Στη συγκέντρωση θα αναδειχτεί και ο υποψήφιος δήμαρχος που θα υποστηρίξει στις εκλογές η Κίνησης "Πειραιάς - Αναγέννηση".

Είπε, ξείπε;

Είναι γνωστό ότι ο δήμαρχος Αθηναίων και πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ Δ. Αβραμόπουλος φρόντισε να κάνει σαφές, σε περασμένο Δημοτικό Συμβούλιο, ότι δεν υπάρχει χώρος για τις απόψεις των άλλων δημοτικών παρατάξεων στο Συνέδριο της ΚΕΔΚΕ.

Αρνήθηκε, επικαλούμενος στενότητα χρόνου, να συζητήσει και να λάβει αποφάσεις το Δημοτικό Συμβούλιο για τα θέματα του συνεδρίου, έχοντας προηγουμένως επεξεργαστεί τις εισηγήσεις που θα κατατεθούν σ' αυτό.

Στο σχετικό αίτημα του επικεφαλής της "Αγωνιστικής Συνεργασίας για την Αθήνα" Λεων. Αυδή,που υιοθέτησαν και οι άλλες παρατάξεις της μειοψηφίας, ο Δ. Αβραμόπουλος αντιπρότεινε να δοθούν, ενδεχομένως, κάποια σχέδια εισηγήσεων και να συζητηθεί ...γενικώς το θέμα, πριν το συνέδριο, από το Δημοτικό Συμβούλιο, χωρίς φυσικά να ληφθούν αποφάσεις και χωρίς η συζήτηση να έχει δεσμευτικό χαρακτήρα.

Μόνο που στην ημερήσια διάταξη του σημερινού συμβουλίου υπάρχουν μερικές δεκάδες θέματα - αρκετά σημαντικά - αλλά όχι και αυτό της ΚΕΔΚΕ. Καθώς έμεινε μόλις μια βδομάδα για το συνέδριο της Θεσσαλονίκης, να υποθέσουμε ότι κατευθύνεται στις ελληνικές καλένδες, ακόμη κι αυτή η γενική συζήτηση ή όχι;

Ετσι ...θα απαντήσουν οι αιρετοί του Λεκανοπεδίου Αττικής, αν η ΚΕΔΚΕ επιμείνει συμβιβαστικά στα πολλά προβλήματα του θεσμού της ΤΑ

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Κάθε χρόνο χάνονται 2.400 ζωές

Στη Δικαιοσύνη έπρεπε να λογοδοτούν όσοι κατασκευάζουν ή παραλαμβάνουν "κακούς" και "ανασφαλείς" δρόμους, είπε χτες ο γενικός γραμματέας ΜεταφορώνΠαν. Μπενετάτος,χωρίς, ωστόσο, να εξηγήσει γιατί κάτι τέτοιο δε γίνεται από την κυβέρνηση την οποία υπηρετεί.

Μιλώντας σε ημερίδα για την οδική ασφάλεια, που διοργάνωσε η βρετανική πρεσβεία, ο γγ, αν και επισήμανε ότι ευθύνες για το χαμηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας στην Ελλάδα "έχουμε όλοι", επιχείρησε με έμμεσο τρόπο να περιορίσει τις ευθύνες της κυβέρνησης μόνο στα θέματα που αφορούν την εκπαίδευση των οδηγών και τα μέτρα αστυνόμευσης και συντονισμού μεταξύ των διαφόρων υπηρεσιών. Ειδικά για τις κακοτεχνίες των δρόμων, είπε "ότι θα έπρεπε να επέχουν ποινικών ευθυνών όσοι κατασκευάζουν ή παραλαμβάνουν οδικά έργα με κακοτεχνίες, ενώ η συντεχνιακή νοοτροπία του ΤΕΕ δεν επιτρέπει σε ορισμένες περιπτώσεις σωστούς ελέγχους των έργων και τη θέσπιση προδιαγραφών, για σωστή και ασφαλή κατασκευή τους".

Στην ημερίδα, οι Εγγλέζοι εμπειρογνώμονες ανέφεραν ότι μετά από 20χρονη εκστρατεία, κατάφεραν να περιορίσουν τον αριθμό των θανάτων από τροχαία σε 3.500 το χρόνο, έναντι των 6.800 που ήταν το 1976.

Αντίθετα, στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν, κάθε χρόνο χάνονται 2.400 ανθρώπινες ζωές στο δρόμο, αριθμός που αντιστοιχεί σε 13.000 - 14.000 στην Αγγλία, αν γίνει συγκριτική αναγωγή με τον πληθυσμό των δύο χωρών, τον αριθμό των αυτοκινήτων και των διανυομένων οχηματοχιλιομέτρων.



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ