ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Κυριακή 29 Αυγούστου 1999
Σελ. /40
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
(2ο) Επιστρέφει το παρκο - χαράτσι

Υπόγειοι χώροι στάθμευσης που θα κατασκευάζουν και θα εκμεταλλεύονται ιδιωτικές εταιρίες. Χώροι στάθμευσης για την μετεπιβίβαση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (Park and Ride). Επέκταση του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης σχεδόν σε όλους τους δήμους του Λεκανοπεδίου. Ενας νέος διοικητικός μηχανισμός στον οποίο θα συμμετέχουν τα υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, Μεταφορών, Εσωτερικών και Δημόσιας Τάξης θα αντιμετωπίσει την παράνομη στάθμευση.

Αυτά προβλέπει το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για τη στάθμευση. Συγκεκριμένα αναφέρει: "Είναι αναγκαία η επιλογή ελεύθερων χώρων σε επιλεγμένα σημεία για την κατασκευή χώρων στάθμευσης για τις ανάγκες των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά και τη μετέπειτα λειτουργία της πόλης. Κάποιες θέσεις είναι γνωστές στο ΥΠΕΧΩΔΕ, σε Δήμους και στον Οργανισμό Αθήνας (πλατεία Εσταυρωμένου στο Αιγάλεω, Αγ. Κωνσταντίνος στη Γλυφάδα) όμως δεν έχουν ενταχθεί σε ένα συνολικό πρόγραμμα".

Το Σχέδιο Δράσης, λοιπόν, προτείνει να ανατεθεί μελέτη με πρωτοβουλία του Οργανισμού Αθήνας για την εξεύρεση ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων στην Αττική, οι οποίοι θα πληρούν τις προϋποθέσεις για την κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης, ώστε να προχωρήσουν οι σχετικές αναθέσεις για την κατασκευή τους.

Ελεγχόμενη στάθμευση

Σε ό,τι αφορά την ελεγχόμενη - επί πληρωμή - στάθμευση το Σχέδιο προτείνει: να επικαιροποιήσουν οι υπερτοπικοί δήμοι της Αττικής τις κυκλοφοριακές μελέτες που έχουν εκπονηθεί και να επανακαθοριστούν οι ζώνες ελεγχόμενης στάθμευσης, τις οποίες πρέπει να εγκρίνει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων. Παράλληλα, προτείνει την επαναφορά του μέτρου υπό αμιγές δημοτικό καθεστώς προκειμένου να ξεπεραστούν τα νομικά κωλύματα ελέγχου και επιβολής προστίμων...

Οι δήμοι που θα πρέπει άμεσα - σύμφωνα με το σχέδιο - να ξεκινήσουν τις διαδικασίες εφαρμογής του μέτρου, είναι οι εξής: Αθήνα, Πειραιάς, Γλυφάδα, Νέα Σμύρνη, Χαλάνδρι, Αγία Παρασκευή, Κηφισιά, Περιστέρι, Αιγάλεω, Αχαρνές, Κορωπί, Ελευσίνα.

Η δημιουργία χώρων στάθμευσης σε σταθμούς μετεπιβίβασης από τα ΙΧ στα Μέσα Μεταφοράς, θα ξεκινήσει από το Πεντάγωνο, το Χολαργό, τον Νέο Κόσμο και την Πανόρμου. Το Σχέδιο αναφέρει ότι πρέπει άμεσα να ξεκινήσουν οι σχετικές μελέτες. Παράλληλα, προτείνεται ο καθορισμός των χρήσεων γης, κυκλοφοριακών ρυθμίσεων και μέτρων πολιτικής γης. Ολα αυτά απαιτούν αναπλάσεις στις συγκεκριμένες περιοχές που και εδώ προτείνεται το σύστημα της αυτοχρηματοδότησης. Εταιρίες, δηλαδή που θα αναλάβουν τα έργα και θα εκμεταλλεύονται τους χώρους στάθμευσης για πολλά χρόνια, εισπράττοντας το σχετικό αντίτιμο για τη στάθμευση.

Μάλιστα, το Σχέδιο αναφέρεται και σε Κοινή Υπουργική Απόφαση που θα πρέπει να υπογραφεί άμεσα από τους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Εθνικής Οικονομίας, για να επιδοτηθούν οι ιδιώτες που θα κατασκευάσουν τους σταθμούς αυτοκινήτων...

Λεωφορεία αντίθετης ροής

Την εκπόνηση ειδικής συγκοινωνιακής μελέτης για τα μέτρα και τη λειτουργία των Δημοσίων Αστικών συγκοινωνιών στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, προβλέπει το Σχέδιο Δράσης, που επισημαίνει την ανάγκη ανάληψης από τον ΟΑΣΑ πρωταρχικού ρόλου στην οριστικοποίηση του "Μάστερ Πλαν" για τις Δημόσιες Συγκοινωνίες. Η Συντονιστική ομάδα για την οριστικοποίηση του "Μάστερ Πλαν" θα συγκροτηθεί από το υπουργείο Μεταφορών, το ΥΠΕΧΩΔΕ, την εταιρία "Αττικό Μετρό", τον ΟΑΣΑ και τον Οργανισμό Αθήνας.

Ανάμεσα στις προβλέψεις συμπεριλαμβάνεται η επέκταση των λεωφορειολωρίδων στις οδούς Βουλιαγμένης και Ηλιουπόλεως καθώς και οι λωρίδες αντίθετης ροής σε βασικές κεντρικές αρτηρίες της Αθήνας, όπως η Πανεπιστημίου, η Αμαλίας και η Σίνα. Τέλος, η υπογειοποίηση γραμμών του ΟΣΕ στον αστικό ιστό, είναι μέσα στις προβλέψεις του Σχεδίου.

(1ο) Κυκλοφοριακός εφιάλτης σε κλοιό διοδίων

Οσο κι αν σας φαίνεται απίστευτο, σε μερικούς μήνες, μάλλον θα πληρώνετε διόδια για να μπείτε στην Αθήνα! Τα λεγόμενα αστικά διόδια, με τη μορφή ηλεκτρονικών μηχανημάτων, πρόκειται να τοποθετηθούν στις βασικές πύλες εισόδου της πόλης, όπως για παράδειγμα στη λεωφόρο Κηφισίας...

Πορείες και συλλαλητήρια τέλος! Η κυβέρνηση σκοπεύει με ένα επιχειρησιακό σχέδιο να αντιμετωπίσει τέτοιου είδους "έκτακτα περιστατικά", κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων και όχι μόνο...

Σε όλη την Αθήνα, αλλά και στους γύρω Δήμους θα εφαρμόζεται το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης και ένας νέος Διοικητικός Μηχανισμός θα επιβάλλει και θα εισπράττει τα πρόστιμα για παράνομη στάθμευση.

Αυτές είναι μερικές από τις εφιαλτικές, για τους κατοίκους της Αττικής, προτάσεις που αποτελούν ένα μέρος του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών,ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Παρεμβάσεις ενταγμένες στο "Ειδικό Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την αναβάθμιση της εικόνας και λειτουργίας της Αθήνας - Αττικής του 2004", που παρουσιάζει σήμερα ο "Ρ".

Ηδη τα υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, καθώς και η Οργανωτική Επιτροπή Ολυμπιακών Αγώνων "Αθήνα 2004", επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις, οι οποίες προβλέπουν δραστικές αλλαγές στον τομέα των Μεταφορών, αλλά και των Αστικών Συγκοινωνιών στην πρωτεύουσα.

Ηλεκτρονικοί φοροεισπράκτορες

Σταθμούς διοδίων στο κέντρο της Αθήνας και συγκεκριμένα στις πύλες εισόδου της πόλης, σχεδιάζουν να εγκαταστήσουν κυβέρνηση και εργολάβοι που παράλληλα θα αναλάβουν και έργα ανάπλασης σε διάφορες περιοχές.

Υποψήφιες περιοχές είναι η λεωφόρος Βουλιαγμένης,η λεωφόρος Συγγρού,η Ιερά Οδός,η οδός Πειραιώς,η λεωφόρος Αθηνών,η λεωφόρος Κηφισού,η λεωφόρος Κηφισίας και η λεωφόρος Μεσογείων.Το σύστημα θα είναι ηλεκτρονικό και οι ιδιοκτήτες των ΙΧ θα πρέπει να προμηθευτούν την απαιτούμενη κάρτα αναγνώρισης. Οι ειδικοί ανιχνευτές που θα είναι τοποθετημένοι στις πύλες εισόδου της πόλης θα ελέγχουν την κάρτα για να περάσει το αυτοκίνητο.

Η εγκατάσταση των αστικών διοδίων στο κέντρο της πόλης πρόκειται να συνοδευτεί από αναπλάσεις στις ίδιες περιοχές, τις οποίες θα αναλάβουν ιδιώτες. Οι εταιρίες λοιπόν που θα αναλάβουν την ανάπλαση των περιοχών ίσως καρπωθούν και τα έσοδα από τα αστικά διόδια... "Μεγαλεπήβολα" κυβερνητικά σχέδια ενόψει του 2004, που σκοπεύουν κατ' ευθείαν την τσέπη των κατοίκων του Λεκανοπεδίου.

Σημειώνεται ότι όταν εγκριθεί οριστικά το σχέδιο για τα αστικά διόδια, αναμένεται θα εκδοθεί σχετική υπουργική απόφαση των υπουργείων ΠΕΧΩΔΕ και Εθνικής Οικονομίας.

Απαγορεύονται οι πορείες;

Με ειδικά μέτρα, που θα είναι ενταγμένα σε ένα Επιχειρησιακό Σχέδιο Ολυμπιακών Αγώνων 2004, θα αντιμετωπίσει η κυβέρνηση τις πορείες και τα συλλαλητήρια στο κέντρο της πόλης το...2004!

Το Ειδικό Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης - που χαρακτηρίζει τις πορείες "έκτακτα περιστατικά" - θεωρεί επιτακτική ανάγκη την εκπόνηση ενός τέτοιου σχεδίου. Κι αυτό, όπως φαίνεται, προκειμένου να αντιμετωπιστούν όσοι "ενοχλητικοί" εργαζόμενοι τολμήσουν να χαλάσουν τη "βιτρίνα" της πόλης και να προσβάλουν την αισθητική όσων Αθανάτων της ΔΟΕ βρίσκονται τον Αύγουστο του 2004 στην Αθήνα και δεν τυχαίνει να δικάζονται για δωροδοκίες και άλλα σκάνδαλα... Βέβαια, αυτό το μέτρο δεν αφορά μόνο την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά κάποιο πρόσχημα πρέπει να υπάρχει για την κυβέρνηση.

Ειδικότερα, το Επιχειρησιακό Σχέδιο θα αποσκοπεί στα αναγκαία ειδικά μέτρα διαχείρισης της κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για τις μετακινήσεις της αθλητικής οικογένειας, του κοινού των κατοίκων της Αθήνας και της Ολυμπιακής Οικογένειας.

Σύμφωνα με το ερευνητικό πρόγραμμα, το Σχέδιο απότελεί ένα από τα πλέον σημαντικά υποστηρικτικά θέματα της λειτουργίας της πόλης όχι μόνο στη διάρκεια των αγώνων, αλλά και στα καθημερινά προβλήματα κυκλοφορίας στην Αθήνα είτε σε έκτακτα περιστατικά (π. χ. πορείες) είτε και στη διάρκεια των καθημερινών αιχμών.

Το Σχέδιο Δράσης χαρακτηρίζει "άμεσης προτεραιότητας" την ανάθεση της μελέτης αυτής, καθώς και το λεπτομερές χρονοδιάγραμμα εκτέλεσης και τον προϋπολογισμό της απαραίτητης υποδομής. Η Οργανωτική Επιτροπή "Αθήνα 2004" θα πρέπει να δώσει τα απαραίτητα αναλυτικά στοιχεία που αφορούν τα μεγέθη της αθλητικής και Ολυμπιακής οικογένειας, επισκεπτών κοινού, κλπ., ώστε να ληφθούν υπόψη στο σχετικό επιχειρησιακό σχέδιο.

Τα άμεσα βήματα που προτείνει η ερευνητική ομάδα είναι τα εξής:

  • Εκπόνηση προδιαγραφών ειδικής επιχειρησιακής μελέτης
  • Συγκέντρωση απαραίτητων αναλυτικών στοιχείων μετακινήσεων
  • Ανάθεση μελέτης Επιχειρησιακού Σχεδίου ΟΑ 2004 και
  • Προετοιμασία προμήθειας τηλεματικής υποδομής
(3ο) Το Γενικό Σχέδιο Μεταφορών για το 2004

Σειρά μελετών για κυκλοφοριακές συνδέσεις των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων με το βασικό οδικό δίκτυο, με αναθέσεις - "εξπρές" λόγω του... "επείγοντος της διαδικασίας", προτείνει το Σχέδιο Δράσης, στο πλαίσιο του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004.

Και βέβαια η κυβέρνηση έσπευσε, με τροπολογία που κατέθεσαν έξι υπουργοί την περασμένη Τετάρτη, να ανοίξει το δρόμο για αναθέσεις μελετών, αλλά και έργων με αδιαφανείς διαδικασίες και χωρίς κανέναν κοινοβουλευτικό έλεγχο. Ετσι, το Σχέδιο Δράσης προτείνει να δημιουργηθεί άμεσα μια συντονισμένη ομάδα από το ΥΠΕΧΩΔΕ και τον "Οργανισμό Αθήνας" για την παρακολούθηση μελετών που βρίσκονται στη διαδικασία της ανάθεσης. Παράλληλα, προτείνει να δημιουργηθεί μια ομάδα εργασίας από τους ίδιους φορείς για τη σύνταξη προδιαγραφών ειδικών μελετών.

Το Σχέδιο Ολυμπιακού Συστήματος Μεταφορών προβλέπει:

  • Τη Μελέτη Μετακινήσεων - Γενικό Σχέδιο Μεταφορών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004. Με τη μελέτη, που αναμένεται να ανατεθεί άμεσα και μάλιστα με επείγουσες διαδικασίες και με μέγιστο χρονοδιάγραμμα εκπόνησης τον ένα χρόνο, θα καθοριστούν οι πόλοι παραγωγής - έλξης μετακινήσεων.

Από αυτήν θα προκύψει ένα Γενικό Σχέδιο Μεταφορών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2004, στο οποίο θα περιλαμβάνονται ποσοστικοποιημένα τα αναγκαία έργα και η τελική εικόνα των Μεταφορών στην πόλη σε όλους τους υποτομείς: οδικά, δημόσια μεταφορικά μέσα, στάθμευση. Με τη μελέτη θα προσδιοριστούν όλα τα αναγκαία μεγέθη για νέους δρόμους και θα επιλεγούν νέα δημόσια μεταφορικά μέσα.

  • Επιμέρους παρεμβάσεις για τις συνδέσεις των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων με το βασικό οδικό δίκτυο. Δηλαδή:

1. Κυκλοφοριακή βελτίωση προσβάσεων στο ΟΑΚΑ με εξέταση βελτιώσεων - ανισοπεδοποιήσεων στο υφιστάμενο δίκτυο.Η μελέτη αυτή είναι στο στάδιο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εργων (ΓΓΔΕ).

2. Μαραθώνια διαδρομή (από Μαραθώνα μέχρι Παλλήνη).Η μελέτη αυτή είναι στο στάδιο πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος από τη ΓΓΔΕ και αφορά δύο σκέλη: Μία λωρίδα στον υφιστάμενο δρόμο για την κίνηση των αθλητών και μια που θα αφορά τα οχήματα (διευκόλυνση, παρακάμψεις οικισμών Νέας Μάκρης, κλπ.)

3. Επέκταση λεωφόρου Κύμης μέχρι το Ολυμπιακό Χωριό. Η ΓΓΔΕ έχει προκηρύξει μελέτη επικαιροποίησης της μελέτης οδοποιίας της Λ. Κύμης (από οδό Πλαπούτα έως Εθνική Οδό) καθώς και σύνδεσή της με Ολυμπιακό Χωριό. Η μελέτη θα περιλαμβάνει διεύρυνση της αναγκαιότητας της Λ. Πύρνας και του κόμβου της με Εθνική Οδό.

4. Βελτίωση πρόσβασης στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Η μελέτη θα αφορά νέα οδική - ανισόπεδη σύνδεση του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας με τη Λεωφόρο Ποσειδώνος.

5. Σύνδεση Ολυμπιακού Ιππικού Κέντρου με επαρχιακή οδό Μαρκόπουλου - Πόρτο Ράφτη και δυτική παράκαμψη Δήμου Μαρκοπούλου.Η ΓΓΔΕ διερευνά τις εναλλακτικές δυνατότητες σύνδεσης Ολυμπιακού Ιππικού Κέντρου με υφιστάμενο οδικό δίκτυο. Θα απαιτηθούν 2 συνδέσεις (βόρεια και νότια του Ιππικού Κέντρου), καθώς και βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού προς Πόρτο Ράφτη.

6. Διαπλάτυνση οδού προς Σχοινιά από Λ. Μαραθώνος μέχρι το Κωπηλατοδρόμιο. Η ενέργεια αυτή συνεχίζεται με την υπό ανάθεση μελέτη της Μαραθώνιας Διαδρομής και αφορά διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού και πιθανές παρακάμψεις οικισμών.

7. Οδική σύνδεση γηπέδου της ΑΕΚ με Εθνική Οδό και Λ. Βυζαντίου. Η σύνδεση αυτή απαιτεί διαχειριστικές παρεμβάσεις στο οδικό τμήμα σύνδεσης με την οδό Καποδιστρίου και στη συνέχεια με Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις.

Στην Αθήνα του 2004...

Σχεδιασμοί εφιαλτικοί για τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου. Η Αττική του 2004. Των Ολυμπιακών Αγώνων και του... "αρχαίου αθάνατου πνεύματος". Η αλλιώς του "κέντρου παροχής υπηρεσιών ποιότητας και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων", όπως περιγράφει η κυβέρνηση το ρόλο της πόλης στο νόμο για την εκτέλεση των Ολυμπιακών Εργων. Στην πραγματικότητα, όπως τη φαντάζονται οι εκπρόσωποι των πολυεθνικών και του μεγάλου κεφαλαίου.

* * *

Σήμερα λοιπόν, ο "Ρ" αρχίζει, με μια σειρά δημοσιευμάτων του, την αποκάλυψη των σχεδιασμών της κυβέρνησης για την Αθήνα του 2004. Οι σχετικές αποδείξεις και στοιχεία περιέχονται στο "Ειδικό Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης για την αναβάθμιση της εικόνας και λειτουργίας της Αθήνας - Αττικής του 2004", ένα ερευνητικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (έχει καταρτίσει τις περιβαλλοντικές θεωρήσεις για τα περισσότερα ολυμπιακά έργα) που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας και του ΥΠΕΧΩΔΕ και που ήδη έχει παραδοθεί στα συναρμόδια υπουργεία. Το Στρατηγικό Σχέδιο Δράσης έχει επιχειρησιακό χαρακτήρα και περιλαμβάνει άμεσες ενέργειες για την υποστήριξη των Ολυμπιακών Αγώνων και της Ολυμπιάδας, σε συνάρτηση με το 3ο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης και άλλα χρηματοδοτικά προγράμματα.

* * *

Με βάση αυτό, η κυβέρνηση θα προχωρήσει στην υλοποίηση των στόχων της σε όλους τους τομείς (βασικές υποδομές, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, τουρισμός, πολιτισμός, περιβάλλον, επικοινωνιακή πολιτική και περιφέρεια Αττικής). Στόχοι - εφιάλτης για τους κατοίκους του Λεκανοπεδίου και τους εργαζόμενους. Πεδίον δόξης λαμπρό, για τους εκπροσώπους των εταιριών που έφερε στην Αθήνα ο πρεσβευτής των ΗΠΑ Ν. Μπερνς και οι οποίεςέδειξαν μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον, για την πίτα των Ολυμπιακών Αγώνων.

* * *

Από σήμερα, ο "Ρ" ξεκινά την παρουσίαση του ερευνητικού προγράμματος. Ξεκινάμε από τον τομέα των Μεταφορών. Τις παρεμβάσεις που έχει προτείνει η ερευνητική ομάδα και τις οποίες ήδη έχει εγκρίνει η Εκτελεστική Επιτροπή του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας, που εποπτεύεται από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Το "Γενικό Σχέδιο Μεταφορών για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004", το "Επιχειρησιακό Σχέδιο Ολυμπιακών Αγώνων 2004", τα έργα που θα γίνουν στο οδικό δίκτυο της πόλης, τις ρυθμίσεις για τη στάθμευση στην Αθήνα και ορισμένες ρυθμίσεις για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

* * *

Με σειρά δημοσιευμάτων τις επόμενες μέρες θα αποκαλύψουμε τους στόχους και τις προθέσεις της κυβέρνησης σε τομείς όπως το περιβάλλον, τουρισμός, πολιτισμός, επικοινωνιακή πολιτική κ. ά.

Στόχοι που φέρνουν στο προσκήνιο τη θέση του ΚΚΕ, όπως εκφράστηκε με ανακοίνωση της ΚΕ, πριν ακόμα η Αθήνα αναλάβει τη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων. Την ανάγκη, δηλαδή, να αντισταθούν "οι εργαζόμενοι και η νεολαία σε κάθε προσπάθεια χρησιμοποίησης των Ολυμπιακών Αγώνων για πολιτική και άλλα οφέλη της άρχουσας Τάξης της χώρας".

ΛΕΖΑΝΤΑ 2 2004

Ιερά Οδός: Το πέρασμα των "συνόρων" θα κοστίζει ακριβά

Φανταστείτε να τοποθετηθούν και διόδια...

Τα παρκόμετρα ξανάρχονται ενόψει 2004

Λεωφόρος Συγγρού είσοδος προς Αθήνα: Διόδια για να μπεις στο κέντρο...

Λωρίδες αντίθετης ροής για τα λεωφορεία θα λειτουργήσουν σύντομα

ΣΤΟΝ "Ρ" ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ:

Καθηγητές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σχολιάζουν τις προτάσεις του Ειδικού Στρατηγικού Σχεδίου Δράσης στον τομέα των Μεταφορών. Ο "Ρ" συνεχίζει την παρουσίαση του Σχεδίου και αποκαλύπτει: Τι αλλάζει στο θαλάσσιο μέτωπο της Αττικής. Πού θα δημιουργηθούν νέες πλατείες και σε ποιες θα γίνουν αναπλάσεις. Τα σχέδια για τους βασικούς άξονες του οδικού δικτύου και τους σταθμούς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

Ρεπορτάζ: Κώστας ΠΑΣΑΚΥΡΙΑΚΟΣ



Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ