Στα χέρια των ιδιωτών και με αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις οδεύουν πλέον οι επεκτάσεις του μετρό, το τραμ και ο προαστιακός σιδηρόδρομος, αλλά και μια σειρά από άλλα οδικά έργα, όπως ο εξωτερικός περιφερειακός δακτύλιος της Αττικής, έργα συνολικού κόστους 3 τρισεκατομμυρίων δραχμών (σε τιμές 1996) που περιλαμβάνονται στη Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό (ΜΑΜ) και θα πρέπει να κατασκευαστούν μέχρι το 2020! Αυτό ουσιαστικά προανήγγειλε χτες ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης, ανοίγοντας την εκδήλωση στην οποία η « Αττικό Μετρό ΑΕ» και ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων παρουσίασαν τα οριστικά συμπεράσματα της ΜΑΜ, η οποία ολοκληρώθηκε ύστερα από 4 χρόνια και κόστισε 2,1 δισ. δρχ. Συγκεκριμένα, ο υπουργός...