Σε κινήσεις εντυπωσιασμού, που ισοδυναμούν με κοροϊδία των καταναλωτών, εξαντλεί το υπουργείο Ανάπτυξης την... «αντιμετώπιση» της κερδοσκοπίας που οργιάζει ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο στα εμφιαλωμένα νερά και τα αναψυκτικά, κυρίως σε τουριστικές περιοχές και σε σημεία πώλησης όπου οι καταναλωτές δεν έχουν άλλη επιλογή, όπως σε πλοία, αρχαιολογικούς χώρους κ.α. Αυτό προκύπτει από τη χτεσινή ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, σύμφωνα με την οποία ο υφυπουργός ζητάει τώρα το τυπικό «οκέι» από τα αρμόδια όργανα της ΕΕ, προκειμένου να επαναφέρει σε ισχύ την υποχρεωτική αναγραφή της «ενδεικτικής τιμής» επάνω στις συσκευασίες των εμφιαλωμένων νερών και αναψυκτικών, την οποία ο ίδιος...