Παρασκευή 28 Οχτώβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέο ωράριο τροφοδοσίας των επιχειρήσεων, σούπερ μάρκετ και λοιπών καταστημάτων του Δήμου Θεσσαλονίκης, καθορίζεται με Κοινή Υπουργική Απόφαση, που όμως μέχρι στιγμής έχει υπογραφεί μόνον από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά. Το νέο ωράριο είναι το εξής: 1. Σε όλες τις οδούς του Δήμου Θεσσαλονίκης (εξαιρούνται οι λεωφορειολωρίδες και οι οδοί του Κέντρου που αναφέρονται ειδικά παρακάτω): α) Για φορτηγά ωφέλιμου φορτίου έως 4 τόνων, επιτρέπεται η στάση για φορτοεκφόρτωση ως εξής: Δευτέρα έως Παρασκευή: από 9.30 έως 12:30 και από τις 22:00 έως 06:30 της επομένης. Ειδικά τη Δευτέρα και την Τετάρτη θα επιτρέπεται επιπλέον και από 18:00 έως 20:00. Σάββατο και Κυριακή: από 17:00 του Σαββάτου έως 06:30...
303 λέξεις, σελ.: 20

Motion Team

Δεκαετίες τώρα, το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης εξακολουθεί να παραμένει ανοχύρωτο απέναντι στα «καιρικά φαινόμενα», έντονα ή μικρότερης έντασης. Ιδιαίτερα μετά το 1997 και την καταστροφική πυρκαγιά που κατέκαψε περισσότερο από το μισό περιαστικό δάσος Σέιχ Σου. Στην πλειοψηφία τους, τα έργα αντιπλημμυρικής προστασίας, που διεκδικούν οι φορείς, παραμένουν στα συρτάρια και περιμένουν μάταια τις κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ να δώσουν το «πράσινο φως» για την υλοποίησή τους. Τα έργα αυτά, που ικανοποιούν επείγουσες ανάγκες του λαού, δεν είναι στις προτεραιότητες των κυβερνώντων, καθώς δεν εξυπηρετούν τα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων, ούτε προσφέρονται για προεκλογική...
903 λέξεις, σελ.: 21
Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ τα τελευταία χρόνια έχουν αναλωθεί σε μία ακατάσχετη προπαγάνδα για την καθιέρωση της εκτέλεσης των δημοσίων έργων με τη μέθοδο των «συμβάσεων παραχώρησης». Μια μέθοδος που, όπως αποδείχτηκε περίτρανα με τις ληστρικές συμβάσεις που εφαρμόστηκαν ήδη (Αεροδρόμιο Σπάτων, Ρίο--Αντίρριο και Αττική Οδός), ο λαός αναγκάζεται να πληρώνει πολλαπλά - μία φορά για την κατασκευή τους και συνεχώς για τη λειτουργία τους με πανάκριβα διόδια και τέλη - προκειμένου να εξασφαλιστούν τα συνεχή και υπέρογκα κέρδη του κεφαλαίου. Τώρα, με το νόμο για τις Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), που ετοίμαζε το ΠΑΣΟΚ και ψήφισε τελικά η ΝΔ, ο τρόπος αυτός τείνει να...
637 λέξεις, σελ.: 23
Στο τραπέζι έχει μπει για τα καλά η συζήτηση για τις αναδιαρθρώσεις στη διοικητική δομή της χώρας, με αφορμή και τις σχετικά πρόσφατες κυβερνητικές εξαγγελίες για τη δημιουργία πέντε υπερπεριφερειών...
302 λέξεις, σελ.: 23
Τη ματαίωση της κατασκευής ξενοδοχειακής μονάδας στη λίμνη Αντινιώτη στην Κέρκυρα, ζητούν οι βουλευτές του ΚΚΕ Τ. Τσιόγκας και Ν. Γκατζής, με Ερώτησή τους προς τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά. Οπως...
294 λέξεις, σελ.: 20
Να σταματούν οι συρμοί του μετρό στους σταθμούς του προαστιακού σιδηροδρόμου Παλλήνης, Κάντζας και Κορωπίου, όπως είχε υποσχεθεί εδώ και ένα χρόνο ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών στους κατοίκους...
206 λέξεις, σελ.: 20
Την άμεση λήψη μέτρων, προκειμένου να στελεχωθεί επαρκώς ο Αστυνομικός Σταθμός του Δήμου Γέρας στη Μυτιλήνη για να προστατευτούν οι κάτοικοι της περιοχής, ζήτησαν από τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, με...
265 λέξεις, σελ.: 20


Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ