Τη «χρηστική» της αξία για κάθε ενδιαφερόμενο ανέδειξαν ως «στόχο» οι ομιλητές, στη χτεσινή παρουσίαση της έρευνας για την «πολιτιστική συμπεριφορά των Ελλήνων» - που ανέθεσε το πολιτιστικό περιοδικό «Highlights» («Χάιλάιτς») στην εταιρία «Μέτρον Ανάλυσις» με χρηματοδότηση από το Ιδρυμα Σ. Νιάρχου. Ωστόσο, αυτή η «ουδέτερη» αντιμετώπιση δεν μπορεί να κρύψει το αντικειμενικό στοιχείο οποιασδήποτε έρευνας: ότι οι απαντήσεις είναι ανάλογες των ερωτήσεων. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτό το στοιχείο εντοπίζεται σε «γενικές» ερωτήσεις, όπως ποια λέξη εκφράζει τη στάση της πολιτείας για τον πολιτισμό. Η επιλογή έγινε μεταξύ των λέξεων «ανοργάνωτη» (42%), «αδιάφορη» (29%), «οργανωμένη» (21%)...