Πέμπτη 4 Οχτώβρη 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΑΣ ΟΑΣΑ
Οι εξελίξεις στις αστικές συγκοινωνίες επιβεβαιώνουν την ανάγκη απεργιακής απάντησης

Την προώθηση της «απελευθέρωσης» των μεταφορών και της διείσδυσης των μονοπωλιακών επιχειρηματικών ομίλων στις αστικές συγκοινωνίες από την κυβέρνηση καταγγέλλει η ΔΑΣ ΟΑΣΑ και υπογραμμίζει τις οδυνηρές συνέπειες που έχει η πολιτική αυτή για τους εργαζόμενους στον κλάδο και τα λαϊκά στρώματα.

Η ΔΑΣ υπογραμμίζει ότι η τροπολογία που έφερε χτες το υπουργείο Μεταφορών, «ανοίγει το δρόμο στα μονοπώλια να πάρουν τα φιλέτα στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μέσα από συμπράξεις ιδιωτών (ΣΔΙΤ)». Επισημαίνει ότι στις περιοχές αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ AE και ΟΣΕΘ AE «επιτρέπει ανοιχτά πλέον την εκτέλεση αστικών και υπεραστικών δρομολογίων από ΚΤΕΛ ΑΕ, τους δήμους ή την περιφέρεια ή οποιονδήποτε άλλο ιδιώτη ή και σε σύμπραξη όλων αυτών μαζί». Υπενθυμίζει μάλιστα πως «με έγκριση και απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ήδη τις προηγούμενες μέρες καταργήθηκαν πάνω από 20 γραμμές του ΟΑΣΘ AE, τις οποίες έδωσε στο ΚΤΕΛ ΑΕ της περιοχής».

«Στον πυρήνα των αντεργατικών μέτρων περιλαμβάνονται χτύπημα των κλαδικών ΣΣ Εργασίας, σαρωτικές αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις, εντατικοποίηση της δουλειάς, μεταθέσεις των εργαζομένων στο δίκτυο συγκοινωνιών, με αυξημένους κινδύνους για την προστασία της ζωής των επιβατών και των εργαζομένων», τονίζει η ΔΑΣ. Προσθέτει ακόμα πως οι συνέπειες δεν περιορίζονται στους εργαζόμενους του κλάδου, αλλά επεκτείνονται και στο λαό που έχει ανάγκη τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

«Τα μεγάλα προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών αναδεικνύουν την ανάγκη απεργιακής απάντησης στις 8 Νοέμβρη και κλιμάκωσης του αγώνα. Εκεί επικεντρώνεται η δράση της ΔΑΣ - οδηγοί, τεχνίτες στις αστικές συγκοινωνίες - των δυνάμεων που συσπειρώνονται στο ΠΑΜΕ, δίνουμε τη μάχη ώστε οι εργαζόμενοι να κάνουν δική τους υπόθεση την κήρυξη και οργάνωση της απεργίας», αναφέρει η ΔΑΣ στην ανακοίνωσή της. Απευθύνει κάλεσμα κλιμάκωσης της πάλης με διεκδικητικό πλαίσιο που να θέτει στο επίκεντρο τις ανάγκες των εργαζομένων, τη λειτουργία των αστικών συγκοινωνιών «με κριτήριο την εξυπηρέτηση των λαϊκών αναγκών και όχι την κερδοφορία των μονοπωλιακών επιχειρηματικών ομίλων».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ