Τρίτη 27 Αυγούστου 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Σήμα κινδύνου

Κάθε μέρα που περνάει, αποκαλύπτεται και μια νέα πλευρά της απαράδεκτης και επικίνδυνης κατάστασης που έχει δημιουργήσει στην ακτοπλοΐα το κυνήγι του κέρδους των εφοπλιστών, με την απλόχερη στήριξη όλων των κυβερνήσεων. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η σύνδεση της Σαμοθράκης με την Αλεξανδρούπολη, για την οποία δεν έχει βρεθεί ακόμα μόνιμη λύση... Κι όχι μόνο αυτό, αλλά για κάθε τρύπα που πάει να μπαλωθεί, ανοίγει μια καινούργια, όπως έγινε με το πλοίο «Αρτεμις», που ανέλαβε από χτες τα δρομολόγια της γραμμής. Το συγκεκριμένο πλοίο, όμως, αποσύρθηκε από μια άλλη, επιδοτούμενη αλλά λιγότερο «εμπορική» γραμμή, καθώς μέχρι τώρα εκτελούσε δρομολόγια ανάμεσα σε 14 νησιά των Κυκλάδων. Εξυπηρετούσε δηλαδή (με τεράστιες ελλείψεις βέβαια) την ενδοκυκλαδική σύνδεση για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής, που τώρα μένουν χωρίς καράβι. Οποια πέτρα κι αν σηκώσεις στην ακτοπλοΐα, θα βρεις από κάτω το κέρδος των εφοπλιστών, που με τους νόμους όλων των κυβερνήσεων δρομολογούν, αποδρομολογούν ή μετακινούν τα πλοία τους από γραμμή σε γραμμή ανάλογα με το τι τους συμφέρει και όχι βέβαια με κριτήριο τις ανάγκες νησιωτών και επιβατών. Το φετινό καλοκαίρι, μάλιστα, με τις απανωτές βλάβες, τις καθυστερήσεις και τις «προσαράξεις», εξέπεμψε σήμα κινδύνου για την ίδια την ασφάλεια, ακόμα και τη ζωή ναυτεργατών και επιβατών στη θάλασσα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ