Τετάρτη 3 Νοέμβρη 2021
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΝΕΟΛΑΙΑ (ΤΕΤΡΑΣΕΛΙΔΟ)
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΘΗΝΑΣ
Πλατύ κάλεσμα για συμμετοχή στην ανοιχτή συζήτηση της Κυριακής

«Μαζευόμαστε μαθητές και μαθήτριες, μαθητικά συμβούλια από όλα τα σχολεία της Αττικής και συζητάμε, ανταλλάσσουμε γνώμες, ιδέες, απόψεις για την κατάσταση στα σχολεία μας»

Κάλεσμα προς τους μαθητές να συμμετάσχουν στην ανοιχτή συζήτηση που διοργανώνει την Κυριακή 7 Νοέμβρη, στις 3 το μεσημέρι στην Γκράβα, απευθύνει η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, που παραθέτει «8+1 λόγους» για να πάρουν μέρος οι μαθητές:

  • «Γιατί το δικό σου σχολείο πλημμυρίζει, το δικό μου συγχωνεύεται, κάποιου άλλου έχει ακόμα κενά σε καθηγητές. Ολων μας τα σχολεία, τελικά, δέχονται επίθεση από τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας, αφού θεωρούν το δικαίωμά μας στη μόρφωση κόστος.
  • Γιατί η Τράπεζα Θεμάτων, η ΕΒΕ, το άγχος και το ατελείωτο τρέξιμο είναι εδώ, αντί να είναι εδώ η προσαρμογή της ύλης, η κατανόηση των κενών που αποκτήσαμε από το webex, η ενισχυτική διδασκαλία σε όσους τη χρειάζονται.
  • Γιατί η πανδημία δεν έχει τελειώσει, τα κρούσματα αυξάνονται αλλά τα μέτρα στα σχολεία παραμένουν ανύπαρκτα.
  • Γιατί ό,τι καταφέραμε ενάντια στα παραπάνω, το καταφέραμε μόνο όταν αγωνιστήκαμε όλοι μαζί. Η Τράπεζα Θεμάτων ψηφίστηκε το 2019, όμως δύο χρόνια τώρα την έχουμε μπλοκάρει με τους αγώνες μας. Το ίδιο και άλλα σχέδια της Κεραμέως, όπως οι περιορισμοί στο μηχανογραφικό.
  • Γιατί μας φοβούνται. Το webex όταν κάνει ένα σχολείο κατάληψη ψηφίστηκε σε μια νύχτα για να μας εκβιάσουν με απουσίες. Μάλλον έχουν ακόμα εφιάλτες από πέρυσι.
  • Γιατί θέλουν να μας τρομοκρατήσουν και να μη σηκώνουμε ποτέ κεφάλι, γιατί δεν τους φτάνει πόσο χάλια έχουν κάνει τα σχολεία μας. Θέλουν να εφαρμόσουν κι άλλους νόμους, όπως να ψάχνουμε να βρούμε χορηγούς για να έχουμε θέρμανση, φωτοτυπίες... σε λίγο βιβλία και καθηγητές!
  • Γιατί η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας είναι η δύναμή μας, εκφράζει τα αιτήματα και τα θέλω μας! Πέρυσι τα βάλαμε με υπουργεία, διευθυντές, ΜΑΤ και εισαγγελείς και βγήκαμε νικητές. Αναγκάσαμε την Κεραμέως να δεχτεί συνάντηση μαζί μας, να αναγνωρίσει ότι οι μαθητές είναι οργανωμένοι και συντονισμένοι. Τώρα πρέπει να γίνουμε ακόμα περισσότεροι!
  • Γιατί δίνουμε το "σήμα" σε όλη τη χώρα, προσπαθούμε με πανελλαδικές μέρες και δράσεις οι μαθητές να είναι μια γροθιά! Συνεργαζόμαστε με τις πάνω από 30 Συντονιστικές που υπάρχουν σε πόλεις σε όλη την Ελλάδα, προβάλλουμε τους αγώνες των σχολείων. Οσο πιο πολλά σχολεία συμμετέχουν στις συνεδριάσεις μας, τόσο το καλύτερο!

+1... Ο πιο σημαντικός!

Γιατί αυτοί έχουν σχέδιο - είναι ενωμένοι - προχωρούν ακάθεκτοι. Εμείς; Θα τους αφήσουμε;».

Σε ό,τι αφορά τη συζήτηση της Κυριακής, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας, στην οποία θα πάρουν μέρος εκπρόσωποι γονιών και καθηγητών, σημειώνει:

  • «Μαζευόμαστε μαθητές και μαθήτριες, μαθητικά συμβούλια από όλα τα σχολεία της Αττικής και συζητάμε, ανταλλάσουμε γνώμες, ιδέες, απόψεις για την κατάσταση στα σχολεία μας!
  • Εκλέγουμε τη φετινή Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας! Οσα περισσότερα σχολεία συμμετέχουν, τόσο πιο δυνατή θα είναι η φωνή των μαθητών!
  • Αποφασίζουμε πώς θα συνεχίσουμε τον τον αγώνα μας για να εμποδίσουμε τα σχέδια της κυβέρνησης, γιατί θέλουμε ένα διαφορετικό σχολείο και δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε για αυτό!
  • Συζητάμε ιδέες, γνώμες για αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες για να δώσουμε "χρώμα" στην καθημερινότητά μας...».
Ζητούν μέτρα στήριξης και όχι Τράπεζα Θεμάτων

Ειδικότερα, για την Τράπεζα Θεμάτων, γύρω από την οποία οι μαθητές συζητούν εκφράζοντας την αγωνία τους, η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας σε κείμενο που αναρτήθηκε στο mathites.gr επισημαίνει ότι οι μαθητές ύστερα από δύο σχολικές χρονιές μέσα στην πανδημία με κλειστά σχολεία, με το «μάθημα» να γίνεται σχεδόν αποκλειστικά μέσω Webex, «έχουμε μείνει πίσω, ακόμα και οι λεγόμενοι "καλοί μαθητές". Εχουμε σοβαρά κενά, συσσωρευμένο άγχος. Ποια είναι λοιπόν η απάντηση του υπουργείου; Κάποια ουσιαστική στήριξη μέσα από ενισχυτική διδασκαλία; Ισως κάποια προσαρμογή της ύλης ώστε να μπορέσουμε να επανέλθουμε σε φυσιολογικούς ρυθμούς χωρίς το άγχος που κυριαρχεί σε κάθε εκπαιδευτικό και μαθητή για το να "βγει" η ύλη;». Αντί των παραπάνω μέτρων στήριξης των μαθητών, το υπουργείο Παιδείας φέρνει την Τράπεζα Θεμάτων και η Συντονιστική Επιτροπή σχολιάζει: «Ας μας πουν... αυτά τα θέματα πώς θα βγουν εκεί όπου έχουμε ακόμα κενά σε καθηγητές;

Πώς θα βγουν στα συγχωνευμένα τμήματα, που αλλού είναι το ένα τμήμα, αλλού το άλλο;

Πώς θα βγουν όταν με πλημμύρες, με σεισμούς και με έλλειψη θέρμανσης η λύση είναι να κλείσει το σχολείο;

Πώς θα τα βγάλει ο μαθητής που κολλάει COVID και μένει στο σπίτι, αλλά δεν υπάρχει σχέδιο για να μη μείνει κι άλλο πίσω;».

«Το σχέδιό σας είναι παράλογο, άδικο και επιθετικό στα δικαιώματά μας! Αφορά ένα σχολείο που τρέχουμε να βγάλουμε θέματα και ύλη (άλλοτε πιο πολλά και άλλοτε πιο λίγα)... ποτέ ένα σχολείο που θα μας εμπνέει να μάθουμε, να διαβάσουμε, να μορφωθούμε ουσιαστικά!», αναφέρουν οι μαθητές απευθυνόμενοι στο υπουργείο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ