Τρίτη 3 Σεπτέμβρη 2024
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Σταθερή δουλειά διεκδικούν οι οδηγοί στην «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ»

«Στον αέρα» 400 εργαζόμενοι ενόψει του διεθνούς διαγωνισμού

Ανάστατοι είναι οι οδηγοί στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης οι οποίοι απασχολούνται στην επιχείρηση στο δημόσιο συγκοινωνιακό έργο της Θεσσαλονίκης, αφού με την προκήρυξη του δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την ανάθεση της αστικής και υπεραστικής συγκοινωνίας για 15 έτη δεν διασφαλίζεται η απασχόλησή τους.

Οι περίπου 400 εργαζόμενοι, θύματα κι αυτοί της έντασης της επιχειρηματικής δράσης στις συγκοινωνίες, απασχολούνται εδώ και 5 χρόνια με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στην επιχείρηση «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης», η οποία έχει αναλάβει μεγάλο μέρος και των δρομολογίων του ΟΑΣΘ στην ΠΕ Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Σερρών και Χαλκιδικής.

Μετά από αλλεπάλληλες διαβουλεύσεις οι εργαζόμενοι είχαν καταφέρει και στο προσχέδιο της προκήρυξης του διεθνούς διαγωνισμού που είχε συντάξει ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) να περιληφθεί η υποχρέωση να διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας τους από τον ανάδοχο που θα προκύψει.

Συγκεκριμένα, στο προσχέδιο της προκήρυξης του διαγωνισμού προβλεπόταν ότι «η ανάδοχος της προκηρυσσόμενης σύμβασης υποχρεούται στην απασχόληση του προσωπικού του προκατόχου του που παρείχε τις δημόσιες επιβατικές μεταφοράς (ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τα ΚΤΕΛ Σερρών και Χαλκιδικής) τηρώντας κατ' ελάχιστο τις υπάρχουσες ΣΣΕ».

Στην τελική προκήρυξη που δημοσιεύθηκε αντικαταστάθηκε με τον όρο που προβλέπει ότι «η ανάδοχος υποχρεούται να απασχολήσει προσωπικό που θα γνωρίζει και θα μπορεί να ομιλεί και γενικότερα να επικοινωνεί με το επιβατικό κοινό στην ελληνική γλώσσα».

Οπως είπε στον «Ριζοσπάστη» ο Παύλος Κοζκόζης, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στην «ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ», οι «εργαζόμενοι μένουμε στον αέρα. Ολα αυτά τα χρόνια παλεύαμε να διατηρήσουμε τη δουλειά μας, υπογράφαμε 4μηνες, 6μηνες και 8μηνες συμβάσεις και τώρα κινδυνεύουμε να βρεθούμε οριστικά στην ανεργία, μετά από 5 χρόνια δουλειάς και έχοντας αποκτήσει πολύτιμη εμπειρία».

Με επιστολές που έχουν στείλει προς τον ΟΣΕΘ και τον αρμόδιο υπουργό Μεταφορών, διεκδικούν να δρομολογηθούν οι αναγκαίες διαδικασίες ώστε να διασφαλιστεί η εργασία με συμβάσεις αορίστου χρόνου για τους 400 εργαζόμενους, όποιος κι αν είναι ο ανάδοχος του έργου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ