Τώρα αγώνας για σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή συγκοινωνία
Πώς φτάσαμε στην 20ετή κοροϊδία του λαού της Θεσσαλονίκης;
Πόσα πλήρωσε ο ελληνικός λαός;
Ποιος ήταν ο «φόρος αίματος» για τους εργαζόμενους;
Ποια είναι τα σοβαρά ερωτήματα για την ασφάλεια του λαού και των εργαζομένων με το που ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό;
Με ποια κριτήρια και σχέσεις εργασίας θα λειτουργεί;
Στο πρώτο βίντεο και infographic που δημοσιεύονται υπενθυμίζεται το ιστορικό της κοροϊδίας. Από την «τρύπα του Κούβελα» το 1989, στους μετροπόντικες «Γιωρίκας» και «Κωστίκας» της κυβέρνησης Καραμανλή το 2007 που έταζε παράδοση το 2012, στη συνέχεια στους μουσαμάδες της κυβέρνησης Τσίπρα το 2018 και στο Μετρό που θα λειτουργούσε από το...2023 της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
«Τώρα, μετά από όλα αυτά, μόνο πανηγύρια δεν χωράνε. Τώρα, πρέπει και μπορεί να δυναμώσει ο αγώνας για σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή συγκοινωνία για όλο τον λαό και όχι για τα επιχειρηματικά κέρδη. Να ενισχυθεί η διεκδίκηση για άμεσο σχεδιασμό και υλοποίηση των επεκτάσεων του Μετρό προς δυτική και ανατολική Θεσσαλονίκη, για άμεση ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ με μόνιμο προσωπικό και σύγχρονα λεωφορεία. Με επαρκείς μισθούς και σύγχρονα δικαιώματα για τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες», σημειώνει.