Σάββατο 27 Νοέμβρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Το τρένο σταμάτησε στην... Κακιά Σκάλα

Δεν έχει επισκευαστεί ακόμη η γέφυρα που «χτυπήθηκε» από την πλημμύρα. Ερώτηση κατέθεσαν βουλευτές του ΚΚΕ

Αποκλεισμένη σιδηροδρομικώς παραμένει εδώ και 20 μέρες η Πελοπόννησος από την Αθήνα αλλά και το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Ο ΟΣΕ από τις 8 του Νοέμβρη, δεν έχει καταφέρει να επισκευάσει τη σιδηροδρομική γέφυρα στο ύψος της Κακιάς Σκάλας, η οποία «χτυπήθηκε» από τις πλημμύρες που έπληξαν τη μέρα εκείνη την περιοχή. Τα νερά της πλημμύρας στο 63ο χιλιόμετρο, εξαιτίας της έλλειψης των κατάλληλων αντιπλημμυρικών έργων, ξήλωσαν τις βάσεις της τσιμεντένιας γέφυρας, που είχε ως αποτέλεσμα την άμεση διακοπή της λειτουργίας του σιδηροδρομικού δικτύου.

Αν και η διοίκηση του ΟΣΕ ανακοίνωσε ότι μετά από 10 μέρες η γέφυρα θα επισκευαστεί και το δίκτυο θα ξαναλειτουργήσει, εντούτοις μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα. Σημειώνεται πως ενώ τα συνεργεία του ΟΣΕ αποκατέστησαν τις ζημιές στο υπόλοιπο δίκτυο, για το σημείο της γέφυρας, εκτίμησαν ότι χρειάζονται ειδικά μέτρα. Ομως μέχρι σήμερα η διοίκηση του ΟΣΕ δεν προέβη σε καμιά κίνηση. Ετσι το σύνολο των δρομολογίων καταργήθηκε, ενώ στα δύο που γίνονται, οι επιβάτες μεταφέρονται από τον Πειραιά με τρένο μέχρι τους Αγίους Αναργύρους και από εκεί με λεωφορεία στην Κόρινθο και εν συνεχεία επιβιβάζονται σε άλλο τρένο για να πάνε στον προορισμό τους. Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι να νεκρώσει από επιβάτες το δίκτυο της Πελοποννήσου, οι οποίοι «χαρίζονται» σε άλλα ιδιωτικά μέσα μεταφοράς και ο ΟΣΕ να χάνει καθημερινά σημαντικά έσοδα.

Ταυτόχρονα, σημαντικά προβλήματα προκύπτουν και για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού της Πελοποννήσου, που γίνεται στα μηχανοστάσια του Πειραιά και τα οποία επιδρούν πλέον και στη λειτουργία του εσωτερικού δικτύου της Πελοποννήσου. Επιπτώσεις επίσης υπάρχουν και στην απασχόληση των εργαζομένων στις υπηρεσίες και στα μηχανοστάσια του Πειραιά και οι εργαζόμενοι επισημαίνουν, ότι η παράταση του προβλήματος τούς εξαναγκάζει στην υποαπασχόληση. Η αδράνεια κυβέρνησης και διοίκησης του ΟΣΕ ν' αντιμετωπίσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα ένα τέτοιο πρόβλημα και να κρατούν αποκλεισμένη μια ολόκληρη γεωγραφική περιοχή της χώρας δημιουργεί σοβαρές αμφιβολίες στο κατά πόσο είναι σε θέση, αλλά και επιθυμούν, να στηρίξουν πραγματικά την εύρυθμη λειτουργία και την ανάπτυξη που έχει ανάγκη ο σιδηρόδρομος.

Σε Ερώτηση των βουλευτών του ΚΚΕΑποστόλη Τασούλα και Νίκου Γκατζή επισημαίνεται πως «το γεγονός ότι η διοίκηση του ΟΣΕ και η κυβέρνηση αδρανούν τελείως και μέχρι σήμερα δεν έχουν παρουσιάσει ούτε κάποιο πρόγραμμα αποκατάστασης της γραμμής δημιουργεί ανησυχίες και ερωτηματικά μήπως αυτό αποτελέσει και δικαιολογία για το κλείσιμο του δικτύου της Πελοποννήσου»

Οι βουλευτές ερωτούν τον υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών Τ. Μαντέλη, γιατί μέχρι τώρα δεν έχει γίνει τίποτα για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής, πότε προβλέπεται ν' αποκατασταθούν οι ζημιές και τι μέτρα θα παρθούν, ώστε να λειτουργήσει απρόσκοπτα το σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ