Σάββατο 2 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 11
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Πολιτικό πρόβλημα το κυκλοφοριακό της Αθήνας

Με αφορμή τη συζήτηση στη Βουλή για την προβληματική χάραξη του τραμ, ο Αντ. Σκυλλάκος υπογράμμισε τις ευθύνες των κυβερνήσεων που στο βωμό των συμφερόντων δεν αναπτύσσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Eurokinissi

Την ευθύνη για τα προβλήματα που δημιουργούνται σήμερα με τη χάραξη της πορείας του Τραμ ώστε να μην δημιουργήσει προβλήματα στα αρχαιολογικά μνημεία της Πύλης του Ανδριανού, έχουν οι κυβερνήσεις που υποτασσόμενες σε συμφέροντα δεν προχώρησαν σε ουσιαστικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας. Την επισήμανση αυτή έκανε χθες ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Αντώνης Σκυλλάκος, παρεμβαίνοντας σε Επερώτηση της ΝΔ για το θέμα.

«Δεν υπάρχει η θέληση για να λυθεί το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας» τόνισε χαρακτηριστικά ο Αντώνης Σκυλλάκος, λέγοντας ότι για έργα που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και πολλά χρόνια «επειδή έχουμε και τους Ολυμπιακούς Αγώνες», σπεύδουμε τώρα με αποσπασματικές και γρήγορες λύσεις να καλύψουμε τα κενά που έχουν. Αναφερόμενος στις πολιτικές θέσεις και την ουσία τους, ο Αντώνης Σκυλλάκος τόνισε ότι «από τη μια είναι οι υποστηρικτές των μέσων μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς. Από την άλλη αυτοί που πουλάνε ΙΧ. Είναι το λεγόμενο λόμπι των μεγάλων συμφερόντων που λένε ότι για να σταθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και να μη συμπαρασύρουν αν δεν πάνε καλά και άλλες, χρειάζεται να πουλάνε τόσα αυτοκίνητα το χρόνο. Αυτά τα συμφέροντα δεν επηρέασαν όλες αυτές τις 10ετίες ώστε να μην παρθούν τα απαραίτητα μέτρα;». Σημείωσε μάλιστα ότι κάθε άλλο παρά έχουν παραιτηθεί της προσπάθειας και «ό,τι μπορέσουν θα κάνουν για να εμποδίσουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς να αναπτυχθούν και να καλύπτουν τις ανάγκες των Αθηναίων». Καταλήγοντας ο Αντώνης Σκυλλάκος σημείωσε ότι «θα έπρεπε να υπάρχει σχέδιο και για το μετρό και για όλες τις συγκοινωνίες και για το τραμ. Οχι αποσπασματικά, όχι γενικές κατευθύνσεις αλλά να υπάρχουν σχέδια λεπτομερειακά όσο μπορεί να γίνουν».

Από την πλευρά της ΝΔ ασκήθηκε έντονη κριτική για προχειρότητα στο σχεδιασμό και λανθασμένη απορρόφηση των κονδυλίων. Ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Βερελής, χαρακτήρισε το τραμ «συμπληρωματικό μέσο» του οποίου η μελέτη εντάχθηκε στις μελέτες που έγιναν για το μετρό.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ