Παρασκευή 5 Σεπτέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ «ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ»
Με ... συνοπτικές διαδικασίες!

Με 52 ψήφους εγκρίθηκε το ξεπούλημα. Τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις κατήγγειλε στη Βουλή το ΚΚΕ

Με 52 ψήφους υπέρ και 46 κατά σε σύνολο 98 παρόντων βουλευτών υπερψηφίστηκε χτες στην ονομαστική ψηφοφορία που έγινε στη Βουλή η τροπολογία για το ξεπούλημα της «Ολυμπιακής Αεροπορίας». Η συζήτηση που προηγήθηκε ήταν κυριολεκτικά με συνοπτικές διαδικασίες, αφού η κυβέρνηση επέλεξε για μια φορά ακόμα να φέρει το τεράστιο θέμα αυτό στη Βουλή με τη μορφή τροπολογίας.

«Συνεχίζεται η προσπάθεια υποβάθμισης του κοινοβουλίου», τόνισε αναφορικά με το γεγονός της συζήτησης της τροπολογίας ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΚΚΕ Ορέστης Κολοζώφ, σημειώνοντας ότι «δεν μπορεί να φέρνετε νομοσχέδια σαν τροπολογίες» αφού «είμαστε εδώ σήμερα και στην ουσία αυτό το νομοσχέδιο δεν μπορούμε να το συζητήσουμε». Τόνισε, παράλληλα, πως «θέλετε να μην αναδειχθεί καθόλου η ουσία των ιδιωτικοποιήσεων αυτών». Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στα άρθρα 10 και 11 της τροπολογίας που προβλέπουν, μεταξύ άλλων, την κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων στην «Ολυμπιακή», τονίζοντας ότι αντιτίθενται σε σειρά άρθρων του Συντάγματος.

Η κυβέρνηση ομολογεί ότι στόχος της είναι η αποκρατικοποίηση της εταιρίας, δήλωσε στην παρέμβαση του ο βουλευτής του ΚΚΕ Δημήτρης Τσιόγκας, τονίζοντας ότι «αυτοί που καλούνται να πληρώσουν το μάρμαρο είναι οι εργαζόμενοι και όσοι θα φύγουν και όσοι θα μείνουν». Για τα λεγόμενα κίνητρα εθελούσιας εξόδου σημείωσε ότι «δε θα καταβληθούν στους εργαζόμενους θα προέλθουν από τις συμβάσεις παροχής που θα κάνει η ΟΑ με τρίτους». Εκανε, επίσης, λόγο για πολυδιάσπαση της εταιρίας, προκειμένου να «πουληθεί κομμάτι - κομμάτι», ενώ σημείωσε ότι με τα μέτρα που λαμβάνονται θα υπάρξει «μείωση της ασφάλειας πτήσεων». Παίρνοντας το λόγο στη συνέχεια ο βουλευτής του ΚΚΕ Νίκος Γκατζής σημείωσε ότι «επί χρόνια ακούμε να πετάγεται λάσπη από τα δυο μεγάλα κόμματα στην Ολυμπιακή» προσθέτοντας πως στην πραγματικότητα «χρησιμοποιήθηκε από όλες τις κυβέρνησης σαν ένα μέσο μικροκομματικής εκμετάλλευσης και ρουσφετολογικών προσλήψεων». «Δυστυχώς δεν εστάθη δυνατόν να υπάρξει βιώσιμη λύση για την Ολυμπιακή» δήλωσε στην παρέμβασή του ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Βερελής. Μάλιστα, αναφερόμενος στους ευρωπαϊκούς κανονισμούς σημείωσε ότι «το δημόσιο δε δικαιούται να βάλει ούτε μια δραχμή στην εταιρία του καταδικάζοντας τη σε στάση εργασιών εάν δεν υπάρξει μια λύση».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ