Πέμπτη 27 Νοέμβρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Κράτος εν κράτει...

Αρπαξαν πλοίο μέσα από τον Πειραιά!

Το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ» του εφοπλιστή Γ. Βεντούρη, στις 24 Οκτώβρη, αποπλέει από τον όρμο Αμπελακίων Σαλαμίνας, χωρίς να διαθέτει άδεια απόπλου, πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, συνολικά κανένα έγγραφο, χωρίς νόμιμο συγκροτημένο πλήρωμα. Περνάει μπροστά από το πρώτο λιμάνι της «ισχυρής Ελλάδας» του Κ. Σημίτη και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, μέσα από τον κεντρικό δίαυλο του Πειραιά και κάτω από τα υπερσύγχρονα «μάτια» των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου για την εξασφάλιση της... «ποιοτικής και ασφαλούς ναυτιλίας» του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Γ. Πασχαλίδη και εξαφανίζεται!

Ο Γ. Βεντούρης, αποκαλύπτοντας το μέγεθος του «κράτους εν κράτει» που έχει εξασφαλίσει στους εφοπλιστές η εφοπλιστόδουλη πολιτική των κομμάτων της ολιγαρχίας, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ, δίχως να δώσει λογαριασμό σε κανέναν και χωρίς να ελεγχθεί από κανέναν - όταν στον δίαυλο του Πειραιά ελέγχονται εξονυχιστικά ακόμα και οι βάρκες - «αρπάζει» το πλοίο του, μήκους περίπου 110 μέτρων και φεύγει, παρά το γεγονός ότι σε βάρος του πλοίου έχει εκδοθεί από όλες τις αρμόδιες αρχές εντολή απαγόρευσης απόπλου λόγω των οφειλών του προς το ΝΑΤ, που ανέρχονται σε 173.911,75 ευρώ!

Πρόκειται για μια κυριολεκτικά πειρατική επιχείρηση. Στις 21 Οκτώβρη η πλοιοκτήτρια εταιρία «Margina Shipping SA» του Γ. Βεντούρη, με αίτησή της προς το ΝΑΤ ζητά να της χορηγηθεί άδεια μεθόρμισης (μεταφοράς του πλοίου από έναν όρμο σε άλλον) του πλοίου «ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ» από τον όρμο Ελευσίνας όπου βρισκόταν, στο Βόλο ή Αστακό. Την επομένη, το ταμείο απορρίπτει την αίτηση λόγω των χρεών. Στις 23 Οκτώβρη, η εταιρία επανέρχεται, ζητώντας άδεια μεθόρμισης αυτή τη φορά προς τα Αμπελάκια Σαλαμίνας και συγκεκριμένα στον όρμο Κούλουρης. Στις 24 Οκτώβρη το ΝΑΤ αποδέχεται την αίτηση.

Ενα 24ωρο μετά, στις 25 Οκτώβρη, φτάνει στο ΥΕΝ έντυπο «σήμα» του Λιμεναρχείου Ελευσίνας με θέμα: «Εξαφάνιση πλοίου» και αφού αναφέρει το ιστορικό του «ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΣ», στη συνέχεια σημειώνει: «Οπως πληροφορηθήκαμε πρωινές ώρες σήμερα το ανωτέρω πλοίο δε βρίσκεται στον όρμο Κούλουρης και εκτιμούμε ότι θα πρέπει να έχει αποπλεύσει παράνομα προς άγνωστη κατεύθυνση»! «Επιπρόσθετα αναφέρουμε - συνεχίζει - από επιβεβαιωμένες πληροφορίες το ανωτέρω πλοίο περιήλθε ύστερα από πλειστηριασμό στην κυριότητα εφοπλιστή Γ. Βεντούρη, γεγονός που ενισχύει την εκτίμησή μας για απόπλου χωρίς άδεια, με σκοπό παράνομη τυχόν δραστηριότητα»! Τελικά, το πλοίο εντοπίστηκε στις αρχές Νοέμβρη στην Κωνστάντζα Ρουμανίας, μέχρι τώρα, δηλαδή μέσα σε τρεις βδομάδες έχει αλλάξει 2 ονόματα «ΕΛΙΝΑ» και «ΙΩΑΝΝΑ Β», ενώ ο Βεντούρης παραμένει ελεύθερος...

Χτες στη διάρκεια της τακτικής συνέντευξης Τύπου του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας στους ναυτιλιακούς συντάκτες, όπου με αφορμή το ατύχημα στο πλοίο «ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΛΑΣ», ανακοίνωσε «δέσμη» μέτρων για την ένταση των ελέγχων και των μέτρων ασφάλειας κυρίως στα λιμάνια, αρνήθηκε να δώσει εξήγηση για το περιστατικό και έδωσε το λόγο στον αρχηγό του Λιμενικού Σώματος κ. Δελημιχάλη, ο οποίος βεβαίωσε όλα τα γεγονότα.

Οσον αφορά τώρα το ίδιο το ΝΑΤ, προκαλεί ερωτηματικά ότι ο πρόεδρος κ. Πέτρουλας ενημέρωσε σχετικά τη διοίκηση μόλις προχτές. Το γεγονός καταγγέλθηκε από τον εκπρόσωπο της ΠΕΜΕΝ στη διοίκηση, καθώς σε παρόμοιες περιπτώσεις η ενημέρωση γίνεται από την πρώτη στιγμή.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ