Σάββατο 27 Μάρτη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Θα πληρώσουμε και για έργα που δε θα γίνουν!

Τελικά, έτσι όπως δρομολογήθηκε η εκτέλεση των Ολυμπιακών Εργων, δεν αποκλείεται ο ελληνικός λαός να υποχρεωθεί, όχι μόνο να πληρώσει τεράστια «πανωπροίκια» για «επιταχύνσεις» της τελευταίας στιγμής, αλλά και για έργα που ...ούτε καν θα γίνουν!

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το περιβόητο στέγαστρο του κολυμβητηρίου του ΟΑΚΑ, το οποίο, τελικά, δεν πρόκειται να κατασκευαστεί. Ωστόσο, η τεχνική εταιρία «ΜΟΧΛΟΣ ΑΕ», σε ανακοίνωσή, της υποστηρίζει ότι από τον Ιούνη του 2003 έως το Φλεβάρη του 2004 συνέταξε και υπέβαλε τέσσερις διαφορετικές μελέτες και ότι «ήταν σε διαρκή ετοιμότητα για την κατασκευή του, μόλις αυτή της ανετίθετο, κάτι το οποίο ουδέποτε έγινε, προφανώς όχι με δική της ευθύνη».

Οπως προσθέτει η εταιρία στην ανακοίνωσή της, στις 4 Μάρτη 2004, η Υπηρεσία του έργου την ενημέρωσε ότι η υπογραφή της σχετικής σύμβασης θα γίνει με την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας, αλλά «με τις διαρκείς αναβολές, για τη λήψη έστω κάποιας απόφασης, και παρότι ο χρόνος κατασκευής συμπιέστηκε, όσο αυτό ήταν δυνατόν, το έργο δεν ήταν δυνατόν να περατωθεί πριν τις 25 /7/2004, όπως είχε προσυμφωνηθεί. Προφανώς, αν η απόφαση ελαμβάνετο ένα μήνα νωρίτερα, το έργο θα μπορούσε να περαιωθεί και ένα μήνα νωρίτερα».

Το πιο ενδιαφέρον από την ανακοίνωση του ΜΟΧΛΟΥ, όμως, είναι η κατάληξή της: «Για όλα τα παραπάνω - υποστηρίζει - υποβληθήκαμε σε τεράστιες δαπάνες, για τις οποίες ακόμη δεν έχουμε αποζημιωθεί»! Δηλαδή, ούτε λίγο - ούτε πολύ, κάνει φανερό ότι και το έργο δε θα κατασκευάσει και θα ζητήσει τεράστιες αποζημιώσεις...

Μπλέξαν τα ...εργοτάξια!

Στο μεταξύ, χτες οι υπουργοί ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς και Μεταφορών Μ. Λιάπης, σε κοινή τους σύσκεψη - όπως οι ίδιοι ανακοίνωσαν - προσπάθησαν να λύσουν το ...«γόρδιο δεσμό» της αλληλοεμπλοκής διαφόρων εργοταξίων, που εμποδίζουν την πορεία κατασκευής του τραμ και του προαστιακού!

Σύμφωνα με τις δηλώσεις των δύο υπουργών, η κατασκευή του τραμ εμποδίζεται από έργα που κάνει το ΥΠΕΧΩΔΕ στο Φαληρικό Δέλτα και γι' αυτό τα εργοτάξια αυτά ή θα πρέπει να επιταχύνουν τις εργασίες ή να αποχωρήσουν. Το άλλο πρόβλημα εντοπίζεται στην κατασκευή του σταθμού του προαστιακού της Νερατζιώτισσας. Εκεί έχει κατασκευαστεί μια ράμπα, που διευκόλυνε την κατασκευή της Αττικής Οδού, η οποία θα πρέπει να κατεδαφιστεί.

Πάντως, όπως φάνηκε και από τις δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών, περισσότερο βιάζει η κατασκευή της επέκτασης του μετρό μέχρι τα Σπάτα, παρά η ολοκλήρωση του προαστιακού...

Συζήτησαν για τα έργα της ΔΕΗ

Η πορεία των έργων της ΔΕΗ, που σχετίζονται με τους Ολυμπιακούς Αγώνες και σκοντάφτουν στις αντιδράσεις των κατοίκων της περιοχών της Αργυρούπολης και του Κορυδαλλού, ήταν το αντικείμενο της συζήτησης του υπουργού Ανάπτυξης Δ. Σιούφα και του αντιπροέδρου της ΔΟΕ, Ν. Οσβαλντ. Ο Δ. Σιούφας δήλωσε: «Συνεχίζουμε το έργο της προηγούμενης κυβέρνησης με σεβασμό στο σχεδιασμό της και εξαντλούμε τις δυνατότητες συνεννόησης και συνεργασίας με την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τις τοπικές κοινωνίες». Και ανέφερε ότι οι ρυθμοί κατασκευής του έργων θα ενταθούν.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ