Σε υψηλά επίπεδα συνέχισαν να κινούνται οι λιανικές πωλήσεις τον Απρίλη του 2004, σύμφωνα με ανακοίνωση της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, καθώς η αγορά συνεχίζει να υποστηρίζεται από την εξίσου υψηλή πιστωτική επέκταση. Τα υψηλά πάντως επίπεδα του τζίρου, δεν είναι ευνοϊκά για όλους όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του λιανικού εμπορίου. Αποτελεί κοινό μυστικό ότι και στο χώρο αυτό βρίσκεται σε εξέλιξη μια επιταχυνόμενη διαδικασία συγκέντρωσης και συγκεντροποίησης του κεφαλαίου, με οδυνηρές επιπτώσεις για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Μετρούμενος σε δωδεκάμηνη περίοδο ο γενικός δείκτης αξίας λιανικών πωλήσεων (Απρίλης 04/03) εμφάνισε άνοδο 7,4%. Ανοδος η οποία ήταν υψηλότερη στα είδη διατροφής που διακινούνται από πολυκαταστήματα, μεγάλα καταστήματα τροφίμων, στα φαρμακευτικά - καλλυντικά και στα έπιπλα - ηλεκτρικά είδη - οικιακός εξοπλισμός, όπου η άνοδος του τζίρου κυμάνθηκε μεταξύ 8,1% και 9,7%. Αντίθετα, μικρή υποχώρηση 0,1% εμφάνισε ο τζίρος στην ένδυση - υπόδηση, ενώ στα βιβλία - χαρτικά - λοιπά είδη δώρων και στις πωλήσεις εκτός καταστημάτων, η άνοδος του τζίρου κυμάνθηκε στα επίπεδα του 5%.
Σε μέσα επίπεδα (Γενάρης - Απρίλης 04/03), ο γενικός δείκτης εμφανίζει την ίδια περίπου εικόνα που παρουσίασε κατά τη δωδεκάμηνη περίοδο, αν και εμφανίζεται κατάτι υψηλότερος στο 8,1%.