Τρίτη 30 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ
Επιβάλλει παρκο - χαράτσι!

Την οριστικοποίηση του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης αποφάσισε χτες - κατά πλειοψηφία - το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων. Την πρόταση καταψήφισε η «Συμπαράταξη για την Αθήνα»

Για το αυτονόητο δικαίωμά τους στη στάθμευση του αυτοκινήτου τους, το οποίο ήδη «χρυσοπληρώνεται» μέσω των τελών κυκλοφορίας, θα επιβαρύνονται επιπλέον, με 10 ευρώ το χρόνο, οι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Αθηναίων. Παράλληλα θα διατίθενται κάρτες των 15 ευρώ για τους επισκέπτες του κέντρου της πόλης, που για δύο ώρες στάθμευσης θα δίνουν 2 ευρώ, ενώ από την τρίτη ώρα το ποσό ανέρχεται στα 4 ευρώ. Τα παραπάνω αποφάσισε χτες κατά πλειοψηφία το δημοτικό συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων. Την πρόταση καταψήφισε η «Συμπαράταξη για την Αθήνα».

Η χρονική στιγμή κατά την οποία θα αρχίσει η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης, δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί, ωστόσο, όλα δείχνουν ότι το σχέδιο θα είναι έτοιμο να υλοποιηθεί στο τέλος του 2005.

Και σαν να μην έφταναν αυτά, το επικείμενο «έργο» θα αναλάβει ιδιωτική επιχείρηση, η οποία θα παρέχει τις αρμόδιες υπηρεσίες (διακίνηση των καρτών, τηλεπικοινωνίες κλπ.) και θα εισπράττει ποσοστό των εσόδων ανάλογα με τη χρήση του. Θα είναι δηλαδή στην ουσία μέτοχος στην «επιχείρηση» που στήνεται γύρω από τα ζητήματα της στάθμευσης.

Οπως τόνισε στην τοποθέτησή του ο Σπύρος Χαλβατζής, επικεφαλής της «Συμπαράταξης για την Αθήνα», είναι χαρακτηριστικό με πόση ελαφρότητα και απαξίωση αντιμετωπίζεται το ζήτημα της πληρωμής χρηματικού ποσού από μόνιμους κατοίκους και τους εργαζόμενους που αναγκάζονται να έρχονται στο κέντρο. Την ίδια στιγμή, τα πενιχρά λαϊκά εισοδήματα παραμένουν καθηλωμένα. Επιπλέον, ο Σπ. Χαλβατζής κατήγγειλε το γεγονός, ότι για το δεδομένο δικαίωμα των εργαζομένων να κυκλοφορούν και να παρκάρουν το αυτοκίνητό τους στην πόλη που ζουν, επιβαρύνονται ήδη με «τσουχτερά» τέλη κυκλοφορίας, και συνεπώς μία ακόμη επιβάρυνση είναι απαράδεκτη και αδικαιολόγητη.

Αξίζει εδώ να υπογραμμίσουμε, πόσο εξόφθαλμη είναι η εισπρακτική λογική αυτού του μέτρου, μιας και δεν έχουν βρεθεί ακόμα και οι τρόποι εξασφάλισης θέσεων στάθμευσης για όλους τους κατοίκους που θα πληρώνουν το αντίτιμο, δεν υπάρχει αντιστοιχία θέσεων και αριθμού κατοίκων, ενώ ο έλεγχος υποτίθεται ότι θα γίνεται από τη δημοτική αστυνομία! Κατά τις βραδινές ώρες δε, δεν προβλέπεται ακόμα «έλεγχος». Είναι φανερό ότι δημοτική αρχή και ιδιώτες επιδιώκουν όσο το δυνατόν περισσότερα κέρδη από αντίτιμα και πρόστιμα, πατώντας πάνω στο οξυμένο πρόβλημα στάθμευσης, το οποίο λύνεται με τέτοιου είδους... χαράτσια.

«Το κυκλοφοριακό και το αναμφισβήτητο πρόβλημα στάθμευσης στην Αθήνα, δε λύνεται με το να επιβαρύνουμε τους εργαζόμενους με επιπλέον έξοδα», τόνισε ο επικεφαλής της «Συμπαράταξης». «Το πρόβλημα θα λυθεί με τη δημιουργία δημοτικών πάρκινγκ, που θα λειτουργούν δωρεάν για όσους ζουν και εργάζονται εδώ. Επίσης, τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι ακόμα πολύ πίσω από τις λαϊκές ανάγκες. Εμείς επιμένουμε στη θέση μας να λειτουργούν σε 24ωρη βάση για να εξυπηρετούν τον κόσμο».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ