Σάββατο 4 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ 16-17 ΦΛΕΒΑΡΗ
Πανναυτεργατικός ξεσηκωμός

Με καθημερινές περιοδείες, οι ταξικές δυνάμεις παλεύουν για την επιτυχία της απεργιακής κινητοποίησης

Από παλιότερη απεργιακή συγκέντρωση των ταξικών δυνάμεων στο λιμάνι του Πειραιά
Από παλιότερη απεργιακή συγκέντρωση των ταξικών δυνάμεων στο λιμάνι του Πειραιά
Με περιοδείες και εξορμήσεις στα πλοία συνεχίστηκαν και χτες από τις ταξικές δυνάμεις οι προετοιμασίες για την επιτυχία της 48ωρης πανναυτεργατικής απεργίας στις 16 και 17 Φλεβάρη, μετά την πρόσφατη κατάθεση του νομοσχεδίου στη Βουλή από την κυβέρνηση, με το οποίο «πνίγει» μια σειρά από δικαιώματα και κατακτήσεις των ναυτεργατών και ταυτόχρονα ικανοποιεί νέες βασικές αξιώσεις των εφοπλιστών.

Από καράβι σε καράβι και από λιμάνι σε λιμάνι τα μέλη και τα στελέχη της ΠΕΜΕΝ και του «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» μεταφέρουν σε κάθε ναυτεργάτη το σύνθημα του πανναυτεργατικού ξεσηκωμού. Η μεγάλη ανταπόκριση του συνόλου του ναυτεργατικού κόσμου στο απεργιακό κάλεσμα των ταξικών δυνάμεων δείχνει τις διαθέσεις του κλάδου να αντιπαρατεθεί με όλες του τις δυνάμεις ενάντια στο εφοπλιστικό κεφάλαιο, ώστε να μην περάσουν τα αντεργατικά σχέδια της κυβέρνησης.

Στο πλευρό τους συμπαρατάσσονται και οι εργαζόμενοι των νησιών, αλλά και της ηπειρωτικής Ελλάδας που αντιδρούν στο νομοσχέδιο, το οποίο, μεταξύ άλλων, προωθεί την εφαρμογή του διαλυτικού κανονισμού 3577/92 της ΕΕ και τις αξιώσεις της Κομισιόν, απελευθερώνοντας τα δρομολόγια, καταργώντας την υποχρέωση 10μηνης λειτουργίας των πλοίων και απασχόλησης των ναυτεργατών, αφήνοντας τα νησιά και τους κατοίκους τους έρμαια στις ορέξεις και τα συμφέροντα των εφοπλιστών.

Η ΝΕ Καβάλας του ΚΚΕ

«Εδώ και πολύ καιρό το ΚΚΕ προειδοποίησε ότι η εφαρμογή των νόμων της ΕΕ για άρση του καμποτάζ θα δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα στους κατοίκους των νησιών, αλλά και ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις των ναυτεργατών. Η απελευθέρωση στην τιμή των εισιτηρίων, τα ελλιπή και άναρχα δρομολόγια, οι απολύσεις, η απελευθέρωση των οργανικών θέσεων είναι αποτελέσματα της πολιτικής ΠΑΣΟΚ και ΝΔ. Τα αποτελέσματα αυτής της πολιτικής εμφανίζονται και στις γραμμές Θάσου - Καβάλας. Και τελευταία ακόμη πιο έντονα λόγω του ανταγωνισμού μεταξύ των δύο εταιριών».

Τα παραπάνω αναφέρει η ΝΕ Καβάλας του ΚΚΕ σε ανακοίνωσή της και σημειώνει πως αυτές οι πολιτικές πλήττουν το επιβατικό κοινό, το λαϊκό τουρισμό του νησιού και της περιοχής και τους ναυτεργάτες. Ξεκαθαρίζει πως για το ΚΚΕ η λύση βρίσκεται στον αντίποδα αυτής της πολιτικής. Στη δημιουργία Δημόσιου Εθνικού Φορέα Ακτοπλοΐας που θα διασφαλίζει την ασφαλή, γρήγορη, τακτική και φθηνή θαλάσσια μεταφορά για τους εργαζόμενους και το λαό του νομού και της χώρας συνολικά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ