Πρόστιμο ύψους 25.000 ευρώ επέβαλε στον ΟΤΕ η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή γιατί, όπως έκρινε, η εταιρία παροχής υπηρεσιών συντήρησης OTESERVICE, που ανήκει στον Οργανισμό, δεν παρείχε σε καταναλωτή υπηρεσία την οποία διαφήμιζε σε σχετικό έντυπο. Σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία, καταναλωτής κατήγγειλε ότι η OTESERVICE δεν του παρείχε συνδρομητική υπηρεσία για την οποία κατέβαλε αντίτιμο και αφορούσε την επισκευή τηλεφωνικής του συσκευής.
Σε ανακοίνωσή του ο OTE υποστηρίζει ότι ο συγκεκριμένος καταναλωτής δεν είχε απλή συσκευή, αλλά τηλέφωνο - φαξ που δεν περιλαμβάνεται στον κανονισμό για τις υπηρεσίες της OTESERVICE.