Συμβουλές προς τους καταναλωτές για τη σύναψη συμβολαίων προεπιλογής παροχών σταθερής τηλεφωνίας δίνει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Αναφέρει συγκεκριμένα ότι πριν την επιλογή:
Επισημαίνεται επίσης ότι «η τηλεφωνική υποβολή της αίτησης προεπιλογής φορέα σταθερής τηλεφωνίας γίνεται μόνο εάν δώσουμε τη συγκατάθεσή μας για μαγνητοφώνηση της κλήσης μας, ενώ στην περίπτωση της ηλεκτρονικής υποβολής είναι απαραίτητη η χρήση της ηλεκτρονικής υπογραφής μας».
Σε περίπτωση σύμβασης μέσω τηλεφώνου θα πρέπει: «Η επικοινωνία να πραγματοποιείται εφ' όσον δεν παραβιάζεται η ιδιωτική μας ζωή. Η ταυτότητα και ο εμπορικός σκοπός της εταιρίας να γίνονται σαφή από την αρχή της συζήτησης. Να βεβαιωθούμε ότι αντίγραφο της σύμβασης καθώς και το έντυπο της δήλωσης υπαναχώρησης μας έχουν κοινοποιηθεί σε εύθετο χρόνο αμέσως μετά την τηλεφωνική μας αίτηση».
«Δήλωση υπαναχώρησης στην προεπιλεγμένη εταιρία παροχής σταθερής τηλεφωνίας μπορεί να υποβληθεί σε διάστημα δέκα (10) ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε το σχετικό έντυπο της δήλωσης, καθώς και τα έγγραφα με τους όρους της σύμβασης».
Η σύμβαση είναι άκυρη υπέρ του καταναλωτή εάν η εταιρία προεπιλεγμένης παροχής σταθερής τηλεφωνίας: