Κυριακή 16 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τα εφοπλιστικά συμφέροντα...

Εως και 250% αυξήθηκαν τα εισιτήρια των πλοίων από το 2001 μέχρι σήμερα. Με διψήφια ποσοστά αυξάνονται κάθε χρόνο τα επίσημα και καθαρά κέρδη των ακτοπλοϊκών εταιριών και των εφοπλιστών. Πολιτική «απελευθέρωσης» της ακτοπλοΐας εφάρμοζε και εφαρμόζει τόσο η προηγούμενη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, όσο και η σημερινή της ΝΔ. Αλλωστε, η πολιτική αυτή αποτελεί γενικότερη και συναποφασισμένη απ' όλους μαζί κατεύθυνση της ευρωένωσης. Στα 50 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι κρατικές επιδοτήσεις προς τους εφοπλιστές το 2005, ενώ το ΥΕΝ έχει εξαγγείλει πως στην επόμενη πενταετία θα ξεπεράσουν τα 300 εκατ. ευρώ.

Κατά τον πρόεδρο της Ενωσης Εφοπλιστών, όμως, η ευθύνη για το καθημερινό χάος στα λιμάνια και την ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών και, ιδιαίτερα, των νησιωτών, βρίσκεται στον «άκρατο κρατικό παρεμβατισμό και την έλλειψη ελευθερίας κινήσεως των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων»! Αυτό ισχυρίστηκε ο κ. Στέλιος Σαρρής, τις προάλλες, βγαίνοντας απ' τη συνάντησή του με το πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου. Και δεν είπε μόνον αυτά. Προανήγγειλε και νέες αυξήσεις στα εισιτήρια, λέγοντας χαρακτηριστικά και ξεπερνώντας κάθε όριο πρόκλησης, ότι «το όριο του ναύλου σήμερα που εισπράττεται για την οικονομική πάντα θέση, είναι ναύλος επιβίωσης, ούτε καν ναύλος επιβίωσης. Χρειάζεται ακόμη παραπάνω ναύλος στην οικονομική θέση».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ