Σάββατο 12 Αυγούστου 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ανεπαρκής για τις λαϊκές ανάγκες ο σχεδιασμός

Παρέμβαση της «Νομαρχιακής Αγωνιστικής Συνεργασίας»

Το θέμα της συγκοινωνιακής πολιτικής φέρνει στο επίκεντρο της συζήτησης η «Νομαρχιακή Αγωνιστική Συνεργασία Θεσσαλονίκης» με αφορμή την απόφαση της διοίκησης του ΟΑΣΘ να καθυστερήσει την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στην περιοχή του Λαγκαδά σε αντιστάθμιση επέκταση δρομολογίων στην περιοχή της Πέλλας.

Οπως αναφέρει η ΝΑΣ σε σχετική ανακοίνωσή της, η απόφαση αυτή δεν είναι μόνο άδικη αλλά αποκαλύπτει πως η ικανοποίηση των συγκοινωνιακών αναγκών του λαού της περιοχής παραμένει εντελώς ανεπαρκής. Παράλληλα, το κόστος τους ανεβαίνει και γίνεται όλο και πιο δυσβάσταχτο για τον προϋπολογισμό της λαϊκής εργατικής οικογένειας. «Υπεύθυνοι γι' αυτό είναι οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που έθεσαν ακόμα και την αστική συγκοινωνία στη μέγκενη των ιδιωτικοοικονομικών κριτηρίων, αφήνοντας ανικανοποίητες συγκοινωνιακές ανάγκες που δεν εξασφαλίζουν "βιωσιμότητα" με βάση τα κριτήρια κόστους - κερδοφορίας», αναφέρει η ΝΑΣ και προσθέτει: «Την πολιτική αυτή τη στήριξαν και τη διαχειρίστηκαν οι εκπρόσωποι του δικομματισμού και στην Αυτοδιοίκηση».

Η ΝΑΣ ξεκαθαρίζει πως είναι δυνατόν να αποκτήσουμε φτηνές και σύγχρονες συγκοινωνίες που να ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες μετακίνησης του λαού. Προϋπόθεση είναι το συγκοινωνιακό έργο κάθε είδους (λεωφορεία, μετρό, κλπ.) να τεθεί στον άμεσο λαϊκό έλεγχο με τη μορφή του Ενιαίου Κρατικού Φορέα Συγκοινωνιών και καλεί τον εργαζόμενο λαό με την ψήφο του στις επόμενες εκλογές να καταδικάσει την πολιτική που θέτει τις κοινωνικές ανάγκες άμεσης προτεραιότητας, όπως τις συγκοινωνιακές, στην προκρούστεια κλίνη του κέρδους.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ