Το πρόβλημα με τις επικοινωνίες του «Ρ» και ειδικά με τη γραμμή που συνδέει την εφημερίδα με το διαδίκτυο, εμφανίστηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 4 Αυγούστου, οπότε και ενημερώθηκαν για πρώτη φορά οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΤΕ.
Μετά από συνεχείς επικοινωνίες και επαφές, δύο φορές, συνεργεία του Οργανισμού επισκέφτηκαν τις εγκαταστάσεις της εφημερίδας, χωρίς ωστόσο να αποκατασταθούν οι δυσλειτουργίες που υπήρχαν στο δίκτυο. Αντίθετα, τα προβλήματα επεκτείνονταν συνεχώς καθιστώντας ιδιαίτερα δύσκολη την υπόθεση έκδοσης της εφημερίδας, μέχρι που χτες το πρωί - μια ολόκληρη βδομάδα μετά την πρωτοεμφάνιση των προβλημάτων - το τηλεφωνικό κέντρο της εφημερίδας και το σύνολο των επικοινωνιών της με τον έξω κόσμο διακόπηκε εντελώς.
Συνεργείο του ΟΤΕ επισκέφτηκε πάλι τις εγκαταστάσεις της εφημερίδας μας στο Κρυονέρι, διαπίστωσε ότι υπάρχει εκτεταμένο πρόβλημα που είναι ευθύνης του Οργανισμού (όπως ειπώθηκε έχουν διαβρωθεί τα καλώδια), αλλά το συνεργείο... αποχώρησε και η εφημερίδα υποχρεώθηκε να εξακολουθήσει να βρίσκεται χωρίς τηλέφωνα και άλλες επικοινωνίες.
Τα προβλήματα του δικτύου και οι επιπτώσεις τους στην εφημερίδα χρονολογούνται από το 1999, οπότε και έγινε η μετεγκατάσταση του «Ρ» στο Κρυονέρι. Ολα αυτά τα χρόνια η εφημερίδα αντιμετωπίζει αλλεπάλληλα προβλήματα με τις τηλεφωνικές γραμμές, τις γραμμές μεταφοράς δεδομένων, τις γραμμές σύνδεσης με το διαδίκτυο και όλα αυτά τα χρόνια ο ΟΤΕ δε δίνει λύση, ή οι όποιες λύσεις δίνει δεν ξεπερνούν τα προβλήματα.
Είναι βέβαιο ότι ο προσανατολισμός της διοίκησης του ΟΤΕ, να λειτουργεί ανταγωνιστικά στο «απελευθερωμένο» περιβάλλον των τηλεπικοινωνιών και να εξασφαλίζει όλο και μεγαλύτερα κέρδη για τους μετόχους του, ταυτίζεται την επιδίωξη της συνεχούς μείωσης του κόστους παραγωγής που συνοδεύεται από την κλιμακούμενη υποβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών, την αποφυγή των αναγκαίων εργασιών για τη συντήρηση και τις επισκευές που πρέπει να γίνονται, τη μείωση του τεχνικού και άλλου προσωπικού, την ανάθεση επισκευών σε ιδιώτες εργολάβους που πολλές φορές αντί να διορθώσουν τη ζημιά κουκουλώνουν το πρόβλημα.
Ομως εξίσου βέβαιο είναι πως οι αρμόδιοι «κρατούντες» στον Οργανισμό, δεν μπορούν να αντιμετωπίζουν με τέτοια προχειρότητα και ανευθυνότητα τα προβλήματα που έχει ένας συνδρομητής - πελάτης τους, όταν μάλιστα πρόκειται για καθημερινή εφημερίδα, όπως ο «Ρ».
Αναρωτιόμαστε τι έχουν να απαντήσουν οι διορισμένοι από την κυβέρνηση διοικούντες και -πολύ περισσότερο- πώς αντιμετωπίζει η ίδια η κυβέρνηση το γεγονός ότι ο «Ρ» για μια ολόκληρη μέρα υπέστη ένα πρωτοφανές τηλεπικοινωνιακό «μπλακ άουτ» από τον ΟΤΕ;