Τετάρτη 13 Σεπτέμβρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
Αρμενίζουν παρά τις οφειλές

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρεία «Hellenic Seaways», που δρομολογεί τα πλοία της, ενώ χρωστάει στο ΝΑΤ πάνω από 3 εκατ. ευρώ

Αποθρασυμένοι οι εφοπλιστές αρνούνται να καταβάλουν στο ΝΑΤ χρήματα που έχουν ήδη εισπράξει από τα εισιτήρια - φωτιά. Παρ' όλα αυτά, συνεχίζουν να δρομολογούν τα πλοία!

Eurokinissi

Αποθρασυμένοι οι εφοπλιστές αρνούνται να καταβάλουν στο ΝΑΤ χρήματα που έχουν ήδη εισπράξει από τα εισιτήρια - φωτιά. Παρ' όλα αυτά, συνεχίζουν να δρομολογούν τα πλοία!
Πλήρως ανεξέλεγκτοι και «απελευθερωμένοι» οι ακτοπλόοι εφοπλιστές συνεχίζουν να λεηλατούν το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο (ΝΑΤ), ενώ την ίδια ώρα από την άγρια εκμετάλλευση των ναυτεργατών και τα υπερπρονόμια που τους εξασφαλίζει και η κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζουν να συσσωρεύουν ανυπολόγιστα κέρδη. Εφτά πλοία της ακτοπλοϊκής εταιρείας «Hellenic Seaways» (πρώην HFD και πλοιοκτήτρια του «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ») ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή κανονικά, παρά το γεγονός ότι οι ληξιπρόθεσμες οφειλές τους προς το Ταμείο μέχρι το 2005 ήταν 3.073.131,5 ευρώ (1.047.015.902 δραχμές)!

Πρόκειται για τα πλοία «ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ», «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ», «ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ», «ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ», «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ», «ΕΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ» και «FLYING CAT 3», στα οποία το ΝΑΤ, παρά τις βεβαιωμένες και από τη ΔΟΥ οφειλές τους, εκδίδει συνεχώς και κατά πλειοψηφία «πιστοποιητικό μη οφειλής», προκειμένου να ανανεώνεται στα πλοία η ελευθεροπλοΐα!

Η παρανομία γίνεται μεγαλύτερη, αν προστεθεί ότι τα χρέη αυτά αφορούν το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων (ΚΑΕΟ). Δηλαδή, πρόκειται για χρήματα, που, ενώ έχουν εισπραχτεί από την εταιρεία μέσω των εισιτηρίων, αντί να τα αποδώσει στο ΝΑΤ, τα έχει παρακρατήσει. Να σημειωθεί ότι και η ΝΕΛ στο ίδιο Κεφάλαιο οφείλει 11.759.678,11 ευρώ! Και αυτά, όταν οι ναυτεργάτες των πλοίων αυτών, όπως και όλης της ακτοπλοΐας, παραμένουν από την κυβέρνηση για 8ο μήνα υπό το κατάπτυστο καθεστώς της πολιτικής επιστράτευσης, επειδή υπερασπίστηκαν τα εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά τους δικαιώματα.

Η ελευθεροπλοΐα των πλοίων αυτών λήγει στις 24 Σεπτέμβρη και η διοίκηση του Ταμείου εντός των ημερών θα κληθεί να αποφασίσει, αν θα την ανανεώσει ή όχι. Ομως, το θέμα δε σταματάει εδώ. Οι ακτοπλόοι εφοπλιστές έστειλαν έγγραφο στο ΝΑΤ, απαιτώντας να μη συμπεριλαμβάνονται στα εισιτήρια τα τέλη υπέρ τρίτων, όπως είναι το ΚΑΕΟ, που σημαίνει επιπλέον χτύπημα για το ΝΑΤ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ