Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εταιρεία «Hellenic Seaways», που δρομολογεί τα πλοία της, ενώ χρωστάει στο ΝΑΤ πάνω από 3 εκατ. ευρώ
Eurokinissi |
Πρόκειται για τα πλοία «ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ», «ΕΞΠΡΕΣ ΑΘΗΝΑ», «ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ», «ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ», «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ», «ΕΞΠΡΕΣ ΧΑΡΟΥΛΑ» και «FLYING CAT 3», στα οποία το ΝΑΤ, παρά τις βεβαιωμένες και από τη ΔΟΥ οφειλές τους, εκδίδει συνεχώς και κατά πλειοψηφία «πιστοποιητικό μη οφειλής», προκειμένου να ανανεώνεται στα πλοία η ελευθεροπλοΐα!
Η παρανομία γίνεται μεγαλύτερη, αν προστεθεί ότι τα χρέη αυτά αφορούν το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών Οχημάτων (ΚΑΕΟ). Δηλαδή, πρόκειται για χρήματα, που, ενώ έχουν εισπραχτεί από την εταιρεία μέσω των εισιτηρίων, αντί να τα αποδώσει στο ΝΑΤ, τα έχει παρακρατήσει. Να σημειωθεί ότι και η ΝΕΛ στο ίδιο Κεφάλαιο οφείλει 11.759.678,11 ευρώ! Και αυτά, όταν οι ναυτεργάτες των πλοίων αυτών, όπως και όλης της ακτοπλοΐας, παραμένουν από την κυβέρνηση για 8ο μήνα υπό το κατάπτυστο καθεστώς της πολιτικής επιστράτευσης, επειδή υπερασπίστηκαν τα εργασιακά και κοινωνικοασφαλιστικά τους δικαιώματα.
Η ελευθεροπλοΐα των πλοίων αυτών λήγει στις 24 Σεπτέμβρη και η διοίκηση του Ταμείου εντός των ημερών θα κληθεί να αποφασίσει, αν θα την ανανεώσει ή όχι. Ομως, το θέμα δε σταματάει εδώ. Οι ακτοπλόοι εφοπλιστές έστειλαν έγγραφο στο ΝΑΤ, απαιτώντας να μη συμπεριλαμβάνονται στα εισιτήρια τα τέλη υπέρ τρίτων, όπως είναι το ΚΑΕΟ, που σημαίνει επιπλέον χτύπημα για το ΝΑΤ.