Σάββατο 26 Ιούλη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 1
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ
το ΜΕΤΡΟ της Αθήνας

Εντείνονται τα αδιέξοδα, καθώς χωρίς κανένα αποτέλεσμα έληξε και ο τελευταίος κύκλος των διαπραγματεύσεων κυβέρνησης και μεγαλοεργολάβων

Πέρασε, ήδη, ένας χρόνος, που η κατασκευή του μετρό της Αθήνας έχει βαλτώσει. Οι εργολάβοι επιμένουν στις απαιτήσεις τους, για νέα "πανωπροίκια" δεκάδων δισεκατομμυρίων, ενώ αρνούνται να δώσουν συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, εκμεταλλευόμενοι τις διάτρητες συμβάσεις, που υπέγραψαν μαζί τους οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και, πιο πριν, της ΝΔ.

Ενας νέος κύκλος διαπραγματεύσεων μεταξύ κυβέρνησης και εργολάβων έκλεισε χτες στο ΥΠΕΧΩΔΕ, χωρίς να βρεθεί "φως στο τούνελ" για τη συνέχιση του έργου, που, ήδη, σημειώνει καθυστερήσεις άνω των 30 μηνών, ενώ ένας νέος κύκλος δεν αποκλείεται να ανοίξει μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.

Το δίλημμα για την κυβέρνηση είναι το εξής: Η θα ενδώσει στις πιέσεις των εργολάβων και θα ικανοποιήσει ένα μεγάλο μέρος των πρόσθετων οικονομικών απαιτήσεών τους, ή θα τους κηρύξει έκπτωτους και θα αναθέσει την ολοκλήρωση του έργου (πάνω από το 40% του συνολικού τεχνικού αντικειμένου) σε άλλες τεχνικές εταιρίες. Και οι δύο "λύσεις" θεωρείται ότι θα επιβαρύνουν το ελληνικό δημόσιο και σε χρόνο και σε χρήμα.

Μόνοι χαμένοι από την όλη κατάσταση είναι, βέβαια, ο ελληνικός λαός, που θα κληθεί και πάλι να πληρώσει τα σπασμένα, οι Αθηναίοι, που θα περιμένουν αρκετά χρόνια ακόμη να ανεβούν στο μετρό, και, φυσικά, οι εργαζόμενοι στο έργο, που μετρούν 700 απολύσεις από την αρχή του χρόνου.


ΣΕΛ.  14   -   15

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ