Σάββατο 7 Ιούνη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΑΥΠΗΓΟΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΖΩΝΗ
Εγκληματικές παραβιάσεις

Εγκληματικές παραβιάσεις διαπιστώθηκαν στο πλοίο "Ματθαίος",που ανήκει στον Μ. Κούριαλη και το οποίο επισκευάζεται στο Μόλο της ΔΕΗ,μετά από έλεγχο που πραγματοποίησε προχτές το πρωί η 5μελής Επιτροπή Ελέγχου.

Συγκεκριμένα, ο πλοιοκτήτης δεν είχε πάνω στο πλοίο τον καπετάνιο, ούτε καν πλήρωμα! Δεν υπήρχε πυρασφάλεια και ο απαιτούμενος εξοπλισμός. Δεν υπήρχε άδεια για γκας - φρι, το ρεύμα ήταν 110 βολτ (απαιτούνται 42 βολτ) και όλο το πλοίο ήταν γεμάτο από πετρέλαια και λάδια! Ο εργολάβος Φ. Μπαλκάμος είχε στην κατάσταση προσωπικού μόνο τους δυο από τους δέκα εργαζόμενους που απασχολούσε! Ο τεχνικός Ασφαλείας Στ. Πάντος δεν ήταν παρών, το δε βιβλίο υποδείξεών του δεν είχε γραμμένη καμία υπόδειξη, ούτε στοιχεία ελέγχων! Η Επιτροπή διέταξε διακοπή εργασιών και η επανέναρξή τους θα γίνει εφόσον αποκατασταθούν τα μέτρα ασφαλείας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Συνδικάτου Μετάλλου,το ΚΕΠΕΚ θα καταθέσει μήνυση με βάση την αναφορά της 5μελούς Επιτροπής.

Πέντε Αλβανοί χωρίς άδεια εργασίας απασχολούνταν στο πλοίο ΚΕΜ - ΣΑΜ σημαίας Μάλτας του Δ. Γιατρά,το οποίο βρίσκεται στην Κυνοσούρα Σαλαμίνας, όπως διαπιστώθηκε μετά από έλεγχο του Λιμεναρχείου. Ο καπετάνιος του πλοίου Δ. Κονιδάρης,αλλά και οι πέντε Αλβανοί (!) κρατούνται από χτες στο Λιμεναρχείο. Να σημειωθεί ότι πριν πέντε χρόνια στο πλοίο ΚΕΜ - ΣΤΑΡ του Δ. Γιατρά είχαν χάσει τη ζωή τους δυο εργάτες. Ο πλοιοκτήτης τότε την είχε γλιτώσει με 500.000 δραχμές πρόστιμο και ο καπετάνιος Κουκουράκης με 200.000!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ