Σε 280 ανέρχονται τους δυο πρώτους μήνες του καλοκαιριού οι καταγγελίες για κακή παροχή υπηρεσιών, που κατέφτασαν στο τμήμα νομικής προστασίας της καταναλωτικής οργάνωσης ΕΚΠΟΙΖΩ. Από το σύνολο των κλήσεων, ποσοστό 35% ήταν από αλλοδαπούς τουρίστες.
Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία, παράπονα για τις μεταφορές (αεροπλάνα, πλοία, ΚΤΕΛ, ταξί) εξέφρασαν 106 άτομα (ποσοστό 38% του συνόλου), για τα εστιατόρια και τα μπαρ 53 (19%), για την ηχορύπανση 34 (12%), για την κατάσταση στις παραλίες 31 (11%) και για τις υπηρεσίες ΔΕΚΟ, τραπεζών και λοιπών δημοσίων οργανισμών 34 (12%). Τέλος, 34 (12%) ήταν οι καταγγελίες για διάφορα άλλα συμβάντα, όπως απώλειες, κλοπές, κακή σήμανση δρόμων και λιμανιών, καθώς και υπηρεσίες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων.
Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και τους επόμενους δυο μήνες (τηλ. 330.4444).