Την παρέμβαση του υπουργείου Ανάπτυξης (τομέας εμπορίου) για την πάταξη των φαινομένων παραπλάνησης και παραπληροφόρησης των καταναλωτών από τις εταιρίες τηλεφωνικών και ταχυδρομικών πωλήσεων ζητά με επιστολή του προς την υπουργό και τον υφυπουργό Ανάπτυξης το Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ).
Το ΙΝΚΑ επισημαίνει ότι οι παραπάνω επιχειρήσεις περιφρονούν πλήρως το νόμο 2251/94 περί προστασίας του καταναλωτή, ενώ πολλές από αυτές είναι ιδιαίτερα ύποπτες, καθώς εμφανίζονται να αλλάζουν συχνά επωνυμία,και, όπως καταγγέλλει, και με την προστασία των ΕΛΤΑ, και ταχυδρομική θυρίδα. Αποτέλεσμα, όλων αυτών, τονίζει το ΙΝΚΑ, είναι η αδυναμία τιθάσευσης των πρακτικών τους και η συνέχιση της καταπάτησης των δικαιωμάτων των καταναλωτών και των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού.