Τρίτη 14 Μάρτη 1995
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΔΟΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ MEDIA SHOPS
Αρχίζει ο πόλεμος της "διαφήμισης"

Το πρώτο επεισόδιο του ακήρυκτου πολέμου μεταξύ των μεγάλων μέσων ενημέρωσης και των διαφημιστικών εταιριών ήρθε στην επιφάνεια, με την ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε στον Τύπο και υπογράφεται από τους εκδότες των εφημερίδων "Απογευματινή", "Νέα", "Βήμα", "Εθνος", "Ελεύθερος Τύπος", "Ελευθεροτυπία", "Καθημερινή", "Εξπρές", "Ημερησία", "Ναυτεμπορική", καθώς και τα δυο μεγάλα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια "Αντέννα" και "Μέγκα".

Η ανακοίνωση αναφέρεται στη δραστηριότητα των Ενώσεων Διαφημιστικών Επιχειρήσεων (Media Shops) που συγκεντρώνουν τη διαφήμιση πολλών πελατών τους για να τη διοχετεύσουν στη συνέχεια στα μέσα ενημέρωσης. Μέσω της συγκέντρωσης του μεγαλύτερου όγκου των διαφημίσεων, τα Media Shops, αναφέρεται ότι έφθασαν στο σημείο να υπαγορεύουν στα ΜΜΕ όλο και υψηλότερες εκπτώσεις, που φθάνουν και στο 80%. Στην ανακοίνωση καταγγέλλεται ότι "βαθμιαία τα κριτήρια επιλογής διαφημιστικού μέσου να μην είναι πλέον η εμβέλεια ή η ποιότητα του μέσου, αλλά η συμμόρφωσή του προς τους κανόνες που προσπαθούν να επιβάλουν τα Media Shops".

Οι υπογράφοντες την ανακοίνωση ζητούν τη νομοθετική ρύθμιση του θέματος.Με αφορμή αυτή την ανακοίνωση, θα πρέπει να σημειωθεί ότι τα μεγάλα μέσα ενημέρωσης είναι τα ίδια που δημιούργησαν και εξέθρεψαν αυτή την κατάσταση στη διαφημιστική αγορά, αφού δε λείπουν οι περιπτώσεις, κατά τις οποίες μέτοχοι των μέσων ενημέρωσης εμφανίζονται και μέτοχοι διαφημιστικών εταιριών. Ωστόσο, με την ανακοίνωση, επιδιώκουν να ανακτήσουν τον έλεγχο του τρόπου που διαμοιράζεται η διαφημιστική "πίτα", προκειμένου να αντιμετωπιστούν και τα φαινόμενα του αθέμιτου ανταγωνισμού που έχει αναπτυχθεί.

Στην υπόθεση είχαμε χτες παρέμβαση της Νέας Δημοκρατίας. Με ανακοίνωση του Β. Μαγγίνα, η ΝΔ τίθεται υπέρ της νομοθετικής ρύθμισης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ