Κυριακή 4 Γενάρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 34
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πρωταθλήτρια στα παράπονα η... ακρίβεια

Τα νοθευμένα και ακατάλληλα τρόφιμα, καθώς και το κόστος ζωής είχαν και πάλι την "τιμητική" τους στο "μαυροπίνακα" των παραπόνων του Ινστιτούτου Καταναλωτών (ΙΝΚΑ). Σύμφωνα με το δελτίο του ΙΝΚΑ μέσα στο 1997 καταγράφτηκαν 53.282 καταγγελίες, ενώ από το 1970 μέχρι το 1997 καταγράφτηκαν συνολικά 637.623 καταγγελίες. Από τα παράπονα του 1997 τα 7.103 αφορούσαν τα νοθευμένα και ακατάλληλα τρόφιμα (ποσοστό 13,33%), ενώ τα 5.273 το κόστος ζωής (ποσοστό 9,89%). Ακολουθούν ο τουρισμός και η ψυχαγωγία, οι πωλήσεις από απόσταση, τα διαρκή προϊόντα, ο ΟΤΕ, η κατηγορία ένδυση - υπόδηση, το αυτοκίνητο, η κινητή τηλεφωνία. Τελευταία στον πίνακα των παραπόνων του ΙΝΚΑ βρίσκονται οι εκπτώσεις και τα ΕΛΤΑ.

Παρά τον αυξημένο αριθμό τους, μείωση παρουσιάζουν διαχρονικά τα παράπονα των καταναλωτών για ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΔΕΗ και ΜΜΕ, ενώ νέες κατηγορίες υπηρεσιών αποκτούν μόνιμη θέση στο μαυροπίνακα των παραπόνων - καταγγελιών. Αυτές είναι οι πωλήσεις από απόσταση, η κινητή τηλεφωνία τα κέντρα αδυνατίσματος - δίαιτες κ.ά. Σταθερά ανοδική είναι η πορεία των παραπόνων για τις τράπεζες, τις πιστωτικές κάρτες και τις ασφάλειες.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ