Παρασκευή 23 Γενάρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Διαμορφώνεται το πλαίσιο ιδιωτικοποίησης

Ευρεία κυβερνητική σύσκεψη χτες, το περιεχόμενο της οποίας κρατήθηκε μυστικό

Τέλος Φλεβάρη - αρχές Μάρτη αναμένεται να πάρει η κυβέρνηση τις οριστικές της αποφάσεις για τη διαμόρφωση πλαισίου ιδιωτικοποίησης των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας και πιθανόν να επισπεύσει την ψήφιση του νομοσχεδίου, που αρχικά είχε αναγγείλει για τον Ιούνη.

Με αποκλειστικό θέμα τις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, συγκλήθηκε χτες ευρεία κυβερνητική σύσκεψη στο υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, η οποία διήρκεσε περίπου τρεις ώρες, αλλά το περιεχόμενό της κρατήθηκε μυστικό. Το μόνο που είπε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας, μόλις τελείωσε η σύσκεψη, ήταν ότι η συζήτηση περιορίστηκε σε οργανωτικά θέματα και όχι οικονομικά, ενώ πρόσθεσε ότι το Φλεβάρη θα είναι έτοιμη η εισήγηση της επιτροπής που επεξεργάζεται το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες και στη συνέχεια θα υποβληθεί για έγκριση στο Υπουργικό Συμβούλιο.

Οπως είναι γνωστό, με πρόσφατες δηλώσεις του ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών, Τ. Μαντέλης,έχει ξεκαθαρίσει ότι στο νέο νομοσχέδιο, ο ρόλος του ΟΑΣΑ, που θα έχει το χαρακτήρα "Μητροπολιτικού Φορέα" για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, θα είναι περιορισμένος σε ζητήματα που αφορούν στο γενικό σχεδιασμό και την εποπτεία του συγκοινωνιακού έργου, αλλά όχι στην εκτέλεσή του. Επί της ουσίας, δηλαδή, ο ΟΑΣΑ, όπως και σήμερα, θα έχει "διακοσμητικό" ρόλο, αφού η εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου μπορεί να ανατεθεί σε οποιονδήποτε ιδιώτη, σε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρία. Αλλωστε, την εκχώρηση του συγκοινωνιακού έργου, η κυβέρνηση την έχει κατοχυρώσει ήδη με προηγούμενο νόμο, που ορίζει ότι δυνητικά οι δήμοι μπορούν να εκτελούν συγκοινωνιακό έργο, εξασφαλίζοντας, μάλιστα, και μέχρι το 49% των μετοχών της ΕΘΕΛ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ