Το τμήμα Σύνταγμα - Κεραμεικός ανατίθεται ξανά στους ίδιους εργολάβους
Την κατασκευή του τμήματος Σύνταγμα - Κεραμεικός στους ίδιους εργολάβους της κοινοπραξίας "Ολυμπιακό Μετρό", από τους οποίους αφαιρέθηκε, προσανατολίζεται να αναθέσει και πάλι η κυβέρνηση, πληρώνοντας μάλιστα επιπλέον και το υψηλό κόστος για τα μέτρα ασφαλείας που θα απαιτηθούν, λόγω αλλαγής του τρόπου κατασκευής της σήραγγας, αλλά και το κόστος για να γίνει μεγαλύτερη η αποβάθρα του σταθμού στο Μοναστηράκι. Με τον τρόπο αυτό ετοιμάζεται να επιβραβεύσει την αστείρευτη βουλιμία των εργολάβων για "πανωπροίκια"...
Ολα αυτά αναμένεται να τα ανακοινώσει εντός των προσεχών ημερών ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης, εξαγγέλλοντας μάλιστα τη μελλοντική επέκταση των γραμμών του μετρό από το Μοναστηράκι στο Αιγάλεω με προϋπολογιζόμενο κόστος 150 δισ. δρχ. και από τα Σεπόλια στο Περιστέρι, με κόστος που εκτιμάται γύρω στα 80 με 100 δισ. δρχ. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες καταργούνται οι σταθμοί του Βοτανικού και του Κεραμεικού, ενώ ο δεύτερος θα αντικατασταθεί από έναν άλλο που θα κατασκευαστεί στην πλατεία που βρίσκεται στο 3ο Οικοδομικό Τετράγωνο πίσω από το Γκάζι.