Τρίτη 10 Μάρτη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Οριστικοποιείται η νέα απόσυρση

Στο τέλος της βδομάδας και σε συνάντηση των υπουργών Εθνικής Οικονομίας και ΠΕΧΩΔΕ αναμένεται να οριστικοποιηθεί το "πακέτο" της νέας απόσυρσης των παλιών ΙΧ, μέτρο που αφορά καθαρά τη φοροεισπρακτική πολιτική της κυβέρνησης, και την εμπορία του αυτοκινήτου, παρότι γίνεται προσπάθεια να αποδοθεί σ' αυτό περιβαλλοντική διάσταση.

Χτες έγινε μια πρώτη συζήτηση μεταξύ του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτη και του υφυπουργού Οικονομικών Γ. Δρυ και, σύμφωνα με πληροφορίες, συμφωνήθηκε να αρχίσει η απόσυρση για τα αυτοκίνητα που έχουν ηλικία άνω των 20 ετών από το Σεπτέμβρη ή Οκτώβρη του 1998, αντί για τις αρχές του 1999.

Σύμφωνα με όσα δηλώνουν οι αρμόδιοι υπουργοί, στόχος είναι να αποσυρθούν σταδιακά 700.000 αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας που έχουν ηλικία άνω των 15 ετών. Ανοιχτά όμως παραμένουν αρκετά θέματα, με κυριότερο το ύψος του κινήτρου για την απόσυρση, καθώς το υπουργείο Οικονομικών επιμένει το κίνητρο αυτό να μην ξεπεράσει τις 300 - 400.000 δρχ., ενώ ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Κ. Λαλιώτης προτείνει να ανεβαίνει στις 600 - 700.000 δρχ. ανάλογα με την ηλικία του αποσυρόμενου αυτοκινήτου. Κάτι τέτοιο θεωρείται απαγορευτικό από τους οικονομικούς υπουργούς, γιατί θα κόστιζε πάνω από 50 δισ. δρχ. το χρόνο, έναντι 30 δισ. δρχ. που οι ίδιοι υπολογίζουν την αντοχή της Εθνικής Οικονομίας για την εφαρμογή του μέτρου.

Για την απόσυρση των παλιών ταξί συζητείται το κίνητρο να φτάνει το 1 εκατ. δρχ., ενώ για την εισαγωγή των μεταχειρισμένων καταλυτικών, τα οποία θα επιβαρύνονται πλέον και με πρόσθετο φόρο μεταβίβασης, προτείνεται αυτά να μην ξεπερνούν την ηλικία των 5 ετών.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ