Ενα καταναλωτικό "σύννεφο" θολώνει τα μάτια της σκέψης και "συσκοτίζει" την κρίση τους. Ακούμε απαράδεκτες κρίσεις και απόψεις του τύπου "αυτός είναι πολύ αξιόλογος τραγουδιστής, γιατί το C.D. που έβγαλε έκανε μεγάλες πωλήσεις". Μα ό,τι πουλάει δε σημαίνει ότι είναι καλό, ό,τι λάμπει δεν είναι χρυσός, ό,τι θαμπώνει τα μάτια δεν είναι ήλιος. Ο καταναλωτισμός με τη φαστφουντοπροπαγάνδα του. Δεν ευθύνεται η ποιότητα, όταν αυτή δεν "πουλάει", καθώς της έχει αφαιρεθεί το δικαίωμα της διαφήμισης, ο λόγος από τις τηλεοράσεις, ο χώρος από τις εφημερίδες. Ποιότητα, όμως, υπάρχει. Την αισθάνεται, την καταλαβαίνει, την αναζητά όποιος έχει ένα έστω μικρό επίπεδο αισθητικής παιδείας.
Σήμερα θεωρούνται ποιοτικοί αυτοί που επιπλέουν στους τηλεοπτικούς βάλτους. Εμείς, όμως, έχουμε ανάγκη από ποιότητα και όχι από αριθμητικές πωλήσεις. Αυτές δεν παράγουν τέχνη.
Γιώργος ΜΗΝΑΣ
Συνθέτης - καθηγητής