Κυριακή 10 Γενάρη 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
"Επικοινωνιακά" τερτίπια

Οσο και αν ακούγεται αστείο κι όμως στη Ρηγίλλης έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους, για να κερδίσουν νέους ψηφοφόρους στη "νέα επικοινωνιακή πολιτική", που εφαρμόζει ο Κ. Καραμανλής, δηλαδή, στις περιοδείες που έχει ξεκινήσει, όπως στην Κάσο και στα χωριά της μειονότητας στην Αλβανία, τα οποία φαίνεται ότι θεωρεί ελληνική επαρχία... Με άλλα λόγια, πιστεύουν στη ΝΔ ότι αρκεί η εικόνα του προέδρου του κόμματος που περιοδεύει σε "εγκαταλειμμένες" περιοχές και να μιλάει με τους τοπικούς παράγοντες, για να πείσουν την "κοινή γνώμη" για το "ενδιαφέρον" του για τα λαϊκά προβλήματα και τη "συμπάθειά" του στις λαϊκές μάζες.

Η αλήθεια είναι ότι με αυτές τις περιοδείες ο Κ. Καραμανλής επιχειρεί να αποκρύψει τη βαθιά αντιλαϊκή πολιτική που εφαρμόζει και τη σύμπλευση με αυτήν της κυβέρνησης Σημίτη. Δεν αρκούν, λοιπόν, τα επικοινωνιακά "φύλλα συκής", για να τον οδηγήσουν στην εξουσία και πολύ περισσότερο για να τον ξεχωρίσουν από τον Κ. Σημίτη.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ