Στην καθιέρωση ειδικού εντύπου περιουσιακών στοιχείων, το οποίο θα συμπληρώνεται από τις εφορίες για τις περιπτώσεις των φορολογούμενων που πρόκειται να ελεγχθούν για εκκρεμείς υποθέσεις τους,προχωρά το υπουργείο Οικονομικών. Αυτό προκύπτει από εγκύκλιο του υπουργείου, με αφορμή τις διατάξεις πρόσφατου Προεδρικού Διατάγματος (τροποποιεί παλαιότερο), με θέμα "Κανονισμός λειτουργίας Δημοσίων Οικονομικών Υπηρεσιών (ΔΟΥ) και Τοπικών Γραφείων και καθήκοντα υπαλλήλων αυτών". Το νέο ΠΔ, προβλέπει μεταξύ άλλων τη θέσπιση του παραπάνω εντύπου (ειδικό έντυπο περιουσιακών στοιχείων) το οποίο θα συμπληρώνεται από τον ελεγκτή ή το συνεργείο ελέγχου, στις περιπτώσεις διενέργειας τακτικού και προσωρινού ελέγχου και θα περιέχει γενικές πληροφορίες για το φυσικό ή νομικό πρόσωπο και πληροφορίες για τα περιουσιακά του στοιχεία.
Η ίδια εγκύκλιος προβλέπει μεταξύ άλλων τη λειτουργία δύο νέων γραφείων σε κάθε εφορία και καθορίζει τις αρμοδιότητές τους. Πρόκειται για το γραφείο εκκαθάρισης και βεβαίωσης των φόρων και λοιπών εσόδων μετά από έλεγχο, καθώς και για το γραφείο είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών που λειτουργεί στο δικαστικό τμήμα. Το γραφείο είσπραξης ληξιπρόθεσμων οφειλών έχει την ευθύνη και την επιμέλεια της είσπραξης των χρεών που είναι βεβαιωμένα στην εφορία από τη χρονική στιγμή που καθίστανται ληξιπρόθεσμα μέχρι την εξόφλησή τους. Οπως αναφέρεται στην εγκύκλιο οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντα των υπαλλήλων, που θα στελεχώνουν αυτό το γραφείο είναι οι εξής: