Παρασκευή 1 Ιούνη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Κινητό «κίονας» (!) του Παρθενώνα

Νέα εμπορευματική χρήση του Παρθενώνα κάνουν οι ΗΠΑ, μέσω διαφήμισης της αμερικανικής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας «Verizon» στην εφημερίδα «Financial Times». Στη διαφήμιση, ένα κινητό της εταιρείας ...αντικατέστησε κίονες του μνημείου, εμφανιζόμενο να το ...στηρίζει(!), με τρόπο παρόμοιο με εκείνον της «Κόκα Κόλα», παλαιότερα, που στη δική της διαφήμιση είχε αντικαταστήσει όλους τους κίονες με τα μπουκάλια της!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Απογευματινής», η υπόθεση «διερευνάται ήδη από τις αρμόδιες υπηρεσίες» του ΥΠΠΟ. Αυτό το γεγονός προστίθεται σε ανάλογες απόπειρες εταιρειών να εκμεταλλευτούν μνημεία μέσω της διαφήμισης, όπως η BMW στο Σούνιο, η «Vodafone» στη Στοά Αττάλου και η «Φίλιπς» στην Ακρόπολη, με την έγκριση του ελληνικού κράτους! Ο λόγος που τελικά δεν προχώρησαν ήταν ο σάλος που προκάλεσαν. Φαίνεται, λοιπόν, πως το πραγματικό πρόβλημα της κυβέρνησης είναι περισσότερο τυπικό (η αίτηση άδειας) παρά ουσιαστικό, δηλαδή η εμπορευματική χρήση της πολιτιστικής κληρονομιάς.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ